هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Iconica Tab A200 ؛ تبلتی چند رسانه ای از ایسر

شرکت Acer مدتی پیش اعلام کرد که در حال کار روی تبلتی با تراشه Tegra 2 و سیستم‌عامل آندروید ۴ یا IceCream Sandwich است.

 این شرکت به تازگی رسما تبلت جدیدش را با نام Iconica Tab A200 به بازار معرفی کرده است.

این تبلت انتخاب مناسبی برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری، مطالعه کتاب الکترونیکی، فیلم، موسیقی، عکاسی و کار با شبکه‌های اجتماعی است و به همین دلیل هم در دسته تبلت‌های چند رسانه‌ای مخصوص سرگرمی قرار می‌گیرد.

این محصول مجهز به پردازنده دو هسته‌ای ۱ گیگاهرتزی Tegra 2 بوده و از امکاناتی مانند پورت USB، اسلات ورودی MicroSD، وب کم ۲ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۰/۱ اینچی تمام لمسی بهره می‌برد.

این مدل در حال حاضر با سیستم‌عامل آندروید نسخه ۳/۲ یا همان Honeycomb در حال حاضر به بعضی از کشورها صادر شده است، اما Acer تصمیم دارد در ماه ژانویه آینده این تبلت را با آخرین نسخه سیستم‌عامل آندروید روانه بازار کند.

وِیژگی Screenshot در این تبلت سرعت زیادی داشته و می‌تواند از هر برنامه‌ای که روی صفحه باز است به خوبی و با سرعت زیاد عکس بگیرد. با این ویژگی شما می‌توانید هر تصویری از صفحات وب، مقالات، نقشه‌های گوگل و حتی چهره‌های خندان در هنگام مکالمه هم عکس بگیرید.

برای استفاده آسان‌تر از شبکه‌های اجتماعی، Iconica Tab A200 دارای نرم‌افزار Acer SocialJogger است که امکان دسترسی بهFacebook Twitter و سایر شبکه‌های اجتماعی را به طور همزمان در یک مجموعه فراهم می‌کند.

تبلت جدید Acer برای کاربران مختلف مناسب بوده و گویا قیمت منطقی هم دارد. این تبلت از ابتدای ماه نوامبر با نسخه ۲/۳ آندروید به بعضی کشورها صادر شده و عرضه تبلت‌های مجهز به نسخه ۴ آندروید هم همزمان با آغاز سال ۲۰۱۲ در سرتاسر دنیا شروع خواهد شد.

البته کاربرانی که نسخه ۳/۲ این تبلت را در اختیار دارند، می‌توانند دستگاه خود را به صورت رایگان به نسخه جدید آندروید به روزرسانی کنند.

نسخه جدید این تبلت از روز دوم ماه دسامبر در بازار تایوان به صورت رسمی عرضه شده است. این محصول در دو رنگ طوسی تیتانیومی و قرمز متالیک طراحی و تولید شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد