این تیونر آلمانی کار خود را با کیت بدنه شامل رکابهای جانبی که با گلگیرهای جدید همراه شده، کاپوت عضلانی خودرو و سپرهای جدید جلو و عقب شروع کرده است. در نمای عقبی خروجیهای دوگانه اگزوز به وسط منتقل شده و یک اسپویلر کربنی با قابلیت تنظیم ارتفاع نیز در انتهای درب صندوق جاسازی شده است.
اگرچه نصب رولبارهای مسابقهای، ایمنی سرنشینان را دوچندان کرده اما طبق گفتههای مهندسین Alpha-N به دلیل استفاده گسترده از قطعات فیبرکربنی در کیت بدنه، وزن کلی خودرو چیزی در حدود 250 کیلوگرم کاسته شده است.
Alpha-N در قدم بعدی به سراغ بهبودهای فنی رفته؛ کیتی که آنها برای پیشرانه این خودرو تدارک دیدهاند از نوع stage 4 این تیونر است که شامل برنامهریزی مجدد ECU، توربوهای بزرگتر، تغییر سیستم اگزوز و اینترکولر جدید میشود. قدرت خالص خروجی این بیامو به 450 اسببخار میرسد که تمام آن توسط گیربکس دوکلاچه در اختیار چرخهای عقب قرار میگیرد.