هفته پیش LG از رونمایی جهان سه بعدی (۳D WORLD) در سرتاسر دنیا خبر داد.
به این ترتیب کاربران دسترسی به انتخاب گسترده ای از محتوای ۳D با کیفیت بالا و مستقیم از طریق صفحه آغازین (داشبورد) تلویزیون هوشمند خود خواهد داشت.
۳D جهانی به مشتریان اجازه می دهد تا توانایی جستجو در دسته بندی های متعددی از قبیل سرگرمی، ورزشی، مستند، کودکان، و شیوه زندگی را در محتوایی با کیفیت بالا و سه بعدی را داشته باشند.
علاوه بر محتوای موجود، ال جی به دنبال همکاری های بیشتر با تامین کنندگان محتوای ۳D، قصد دارد بهترین و مهمترین محتوای سه بعدی را گرد هم آورد.
Kwon Havis، رئیس و مدیر عامل LG Home Entertainment Company گفت: “جهان ۳D بخش مهمی از استراتژی بلند مدت LG جهت نشان دادن تعهد خود نسبت به ارائه متنوع و با کیفیت بالای محتوای ۳D میباشد.”
در سال گذشته ۳D WORLD به صورت یک اپلیکیشن برای تلویزیون های Cinema 3D Smart TV سال ۲۰۱۱ موجود بود در حالی که در مدلهای ۲۰۱۲ به صورت مستقیم در صفحه داشبورد تلویزیون هوشمند قرار داده شده است.