هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود بازی Fallout 4 برای PC

داستان، در شهر بوستون واقع در در ایالت ماساچوست و حوالی آن رخ می‌دهد. برای اولین بار در تاریخ سری فال‌اوت، بازی قبل از بمباران اتمی آغاز خواهد شد. در نمایش E3 ما شاهد یک خانواده سه نفره بودیم که در آرامش با هم زندگی می‌کردند. به یکباره صدای آژیر خطر نواخته می‌شود و آن ها به پناهگاه « Vault» شماره ۱۱۱ که به نظر می‌رسد در همان نزدیکی است، می‌روند. در همین هنگام است که ریزش اتمی صورت می‌گیرد. داستان از اینجا کات می‌خورد و به ۲۰۰ سال بعد منتقل می‌شود. دیگر با آن شهر منظم و آباد روبرو نیستیم. تا جایی که چشم کار می‌کند ویرانی و خرابیِ ناشی از بمباران است. داستان اصلی بازی از اینجا آغاز می‌شود. حال دست بازیباز آزاد است تا هرجا که می‌خواهد برود و هرکاری که دوست دارد انجام دهد. دنیایی بیکران و پویا پیش روی اوست. وجود ۱۱۱ هزار خط دیالوگ (مجموع دیالوگ‌های اسکایریم + فال‌اوت ۳) نیز دلیل محکمی بر عظمت بازی است. سازندگان بازی همچنین وجود بیش از ۱۳ هزار خط محاوره برای شخصیت اصلی بازی را نیز تایید کرده‌اند.

Fallout 4 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۹.۵گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Fallout 4 Update v1.1.30-CODEX اضافه شد|

 

Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC

  

 

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های یک بازی نقش‌آفرینی خوب، داشتن گیم‌پلی غنی و عمیق است. شرکت بتزدا و شخص تیم هاوارد، در بازی‌های قبلی خود و به خصوص اسکایریم این را اثبات کرده‌اند که توانایی ساخت چنین بازی‌ای با این گیم‌پلی را دارند. اولین کار در بازی‌های نقش آفرینی ساختن شخصیت بازی‌کننده است. بازی یک کاراکتر زن و یک کاراکتر مرد را در اختیار شما قرار می‌دهد. (آنها با یکدیگر زن و شوهر هستند) پس از انتخاب نام، حالا باید آن را طراحی کنید. سیستم طراحی شخصیت‌ها نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت کاملا محسوسی داشته و دیگر به سختی گذشته نیست. به راحتی بر روی نقطه دلخواه صورت رفته و تغییری که می‌خواهید بر روی آن اجرا می‌کنید و دیگر از آن پروسه زمان‌بر خبری نیست. همه چیز سریع‌تر و روان‌تر از گذشته انجام می‌شود. از دیگر تغییرات بنیادین بازی، که در فال‌اوت‌های گذشته آن را ندیده بودیم، قدرت تکلم و حرف زدن کاراکتر اصلی بازی است. کاراکتر بازی دیگر صامت نیست و پس از انتخاب دیالوگ مورد نظر، آن را بازگو می‌کند. از طرفی وجود یک صدا برای کاراکتر‌ها (Brian T. Delaney برای آقایان و Courtenay Taylor هم برای خانم‌ها) شاید نتواند حق مطلب را به بهترین شکل ادا کند زیرا ممکن است که صدا به کاراکتری که شما ساخته‌اید نیاید و از زیبایی‌های بازی بکاهد، اما با وجود دیالوگ‌های فراوان بازی این کار بتزدا، خود قدمی رو به جلو محسوب می‌شود. شکل کلی انتخاب دیالوگ‌ها نیز دچار دگرگونی شده است. دیالوگ‌های طولانی، جای خود را به دیالوگ‌های کوچک‌ و خلاصه داده‌اند که با انتخاب هر کدام از آن‌ها ، کاراکتر شما آن‌ را شرح ‌می‌دهد. همانند نسخه گذشته فال‌اوت، بازی قابلیت انتخاب بین دید اول شخص و سوم شخص را به شما خواهد داد. در فال‌اوت ۴، هر دو دید در بازی پیشرفت‌هایی کاملا محسوس داشته‌اند. در دید سوم شخص انیمیشن راه رفتن خیلی طبیعی‌تر شده و در دید اول شخص نیز تیراندازی بازی دیگر آن حس خشک بودن گذشته را القا نمی‌کند. جت پک نیز در بازی وجود دارد که همراه با پرواز کردن با آن می‌توان به دشمنان نیز تیراندازی کرد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core i5-2300 2.8 GHz/AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 550 Ti 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent
Hard Drive: 30 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent
Hard Drive: 30 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Fallout 4 screenshots 01 small دانلود بازی Fallout 4 برای PC Fallout 4 screenshots 02 small دانلود بازی Fallout 4 برای PC

Fallout 4 screenshots 03 small دانلود بازی Fallout 4 برای PC Fallout 4 screenshots 04 small دانلود بازی Fallout 4 برای PC

Fallout 4 screenshots 05 small دانلود بازی Fallout 4 برای PCFallout 4 screenshots 06 small دانلود بازی Fallout 4 برای PC

 

caution دانلود بازی Fallout 4 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

=========================================

DLCs and Updates

 

download دانلود بازی Fallout 4 برای PC – دانلود آپدیت Fallout.4.Update.v1.1.30-CODEX بازی

 

=========================================

CODEX Release

 

download دانلود بازی Fallout 4 برای PCدانلود به صورت پارت های ۲گیگابایتی:

 – برای مشاهده لیست MD5 فایل های دانلودی اینجا را کلیک کنید.

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

 

download دانلود بازی Fallout 4 برای PC- دانلود کرک CODEX بازی به صورت جداگانه

 

=========================================

BlackBox Release

 

نسخه فشرده ۱۹.۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه، تنها زبان های غیر از انگلیسی از بازی حذف شده و هیچ تغییری در کیفیت صداها، تکسچرها و ویدیوهای بازی رخ نداده است.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Darksiders II Deathinitive Edition برای PCدانلود نسخه Blackbox به صورت پارت های ۲گیگابایتی:

 – برای مشاهده لیست MD5 فایل های دانلودی اینجا را کلیک کنید.

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد