هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تبلت Aspire Switch 12 از ایسر معرفی شد

ایسر امروز پس از اینکه از لپتاپ جدید خود با نمایشگر ۴K پرده برداری نمود، یک محصول دیگر را نیز معرفی کرد. Aspire Switch 12 یک تبلت ۱۲.۵ اینچی است که با توجه به طراحی خاصش، می تواند در موقعیت های مختلف بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

در ادامه مطلب با این تبلت چندکاره ویندوزی بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

 

تبلت جدید ایسر نمایشگری با رزولوشن ۱۰۸۰p دارد که در زیر آن یک پایه قرار گرفته است. این پایه به شما اجازه می هد دستگاه را در زوایای مختلفی قرار دهید و از قابلیت های آن در حالات مختلف استفاده کنید. Aspire Switch 12 همچنین از یک کیبورد نیز برخوردار است که با استفاده از آن عملیات تایپ کردن به راحتی صورت می پذیرد.

ایسر در درون دستگاه از پردازنده جدید اینتل، یعنی سری Core M بهره گرفته است. پردازنده ای که مصرف بهینه تری دارد و عمر باتری طولانی تری را برای دستگاه به همراه می آورد. به گفته ایسر Aspire Switch 12 قادر است تا ۸ ساعت شارژ را در خود نگه دارد.

این دستگاه به حافظه SSD مجهز است و در دو مدل مختلف با حجم های ۶۰ و یا ۱۲۰ گیگابایت به بازار عرضه می شود. برخورداری از پورت micro-USB 3.0 و ورودی HDMI از جمله دیگر قابلیت های تبلت جدید ایسر به شمار می روند.

ایسر هنوز در رابطه با قیمت این محصول اطلاعاتی را منتشر نکرده و تنها اعلام کرده است که Aspire Switch 12 در اوایل سال ۲۰۱۵ به بازار آمریکای شمالی ارائه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد