هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ایسر اولین لپتاپ خود مجهز به نمایشگر ۴K را معرفی کرد

ایسر امروز عضوی جدید را به خانواده لپتاپ های V Nitro Black خود اضافه کرد. محصول جدید نمایشگری ۱۵.۶ اینچی دارد که قادر است تصاویر را با رزولوشن UHD به نمایش درآورد. این محصول اولین لپتاپ ایسر با نمایشگر ۴K به شمار می رود.

در ادامه مطلب با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

 

در حالی که صفحه نمایش ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ لپتاپ ایسر چهار برابر پیکسل بیشتری در مقایسه با نمایشگرهای ۱۰۸۰p را ارائه می دهد، در درون دستگاه هم از سخت افزار قدرتمندی استفاده شده است.

قلب تپنده دستگاه نسل چهارم پردازنده intel Core i7 است که با چهار هسته فعالیت می کند. پردازش گرافیکی دستگاه به GeForce GTX860M سپرده شده و برای اجرای هرچه روان تر نیز از ۱۶GB رم و یک حافظه ۲۵۶GB SSD کمک گرفته شده است. جالب است بدانید که محصول جدید از یک هارد ۱ ترابایت نیز بهره می برد.

به گفته ایسر، V Nitro Black جدید تا پایان ماه جاری میلادی به بازار عرضه می شود و با قیمت ۱۵۰۰ دلار قابل تهیه است. Erc Ackerson، مدیر ارشد مارکتینگ در ایسر، در رابطه با این محصول می گوید:

اضافه شدن نمایشگر UHD به سری V Nitro Black، این خانواده را به یکی از جذاب ترین و به صرفه ترین محصولات رده بالای ممکن در میان لپتاپ ها تبدیل می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد