هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

سری DeusEx یکی از خوشنام‌ترین و با سابقه ترین های صنعت بازی های ویدئویی به حساب می‌رود. خالقین این بازی، اشخاصی چون وارن اسپکتر و هاروی اسمیت بوده‌اند که آثار ارزشمندشان در تالار مشاهیر این صنعت به ثبت رسیده و برای همیشه ماندگار خواهد ماند. Deus Ex در دو نسخه ابتدایی خود یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای بهترین بازی سال بود و نسخه سوم هم که سال ۲۰۱۱ منتشر با میانگین امتیازات ۹۰ توانست از دیدگاه بسیاری منتقدین لقب بهترین Role-Playing Game سال را کسب کند. سال ۲۰۲۷، چند سال پیش از جریانات بازی Deus Ex: Human Revolution ، و پس از اتفاقات رخ داده در رمان Deus Ex: The Icarus Effect ، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش است. سال ۲۰۲۷ انسان‌ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند. ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند شده. با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای دریافت می‌کنند که آنها را به شکل ربات‌های انسان نما تبدیل کرده. اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌اند. بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته‌ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست. ساکسون و همکارش آنا کلسو دچار واقعه‌ای ناگوار شده‌اند و بدبیاری پشت سر هم برای شان اتفاق می‌افتد. تا اینکه دنیا به آنها پشت می‌کند و داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود.

Deus Ex The Fall PC-RELOADED

 

Deus Ex The Fall pc cover دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

  

 

به نظر می‌رسد اگر این بازی همزمان با Deus Ex: Human Revolution ساخته می‌شد، می‌توانست تاثیر بیشتری، هم در فروش و هم در سر زبان انداخت نام Deus Ex داشته باشد. رمانی که بازی بر اساس آن ساخته شده در ماه فوریه ۲۰۱۱، یعنی ۶ ماه پیش از عرضه Human Revolution منتشر شده ولی با این حال، The Fall حال و هوایی کاملا منطبق با نسخه سال ۲۰۱۱ دارد. فضای زرد رنگ سایبر پانک شهر واشنگتن، نمای جذابی به مخاطب ارائه می‌دهد. در حالی که نسخه‌های اول و دوم این بازی فضای سایبر پانکی آبی رنگی داشتند که عمده شهرتشان را مدیون همین اتمسفر آبی رنگ بودند. وسعت محیط بازی همانند گذشته بسیار بالاست و مخصوصا برای یک بازی سه بعدی مختص اسمارت فون‌ها فوق العاده ایده‌آل است. اما مدت زمان بازی چندان درخور و شایسته‌ نام Deus Ex نیست. عموما بازی‌های RPG یا نقش‌آفرینی، دارای تعداد بالایی ماموریت فرعی هستند که ارتباطی با داستان اصلی ندارد اما The Fall در این قسمت ضعف بزرگی دارد. اگرچه ملاحضات در نظر گرفته شده برای یک بازی پلتفرم  ابزارهای همراه منطقی است، اما در حد نام Deus Ex نیست.

منبع توضیحات: وبسایت نارنجی

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2
CPU: 2GHz dual core
RAM: 2 GB RAM
HDD: 4 GB available space
GPU: DirectX 9.0c compatible
DX: 9.0

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1
CPU: Quad Core 2.66GHz
RAM: 4 GB RAM
HDD: 4 GB available space
GPU: GeForce 500 Series/ Radeon HD 7000 Series, 1 GB VRAM

 

تصاویری از محیط بازی:

Deus Ex The Fall screenshots 01 small دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC Deus Ex The Fall screenshots 02 small دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

Deus Ex The Fall screenshots 03 small دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC Deus Ex The Fall screenshots 04 small دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

 

source دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد