هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی محبوب‌ترین تبلت‌ها با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی

برخی از تبلت‌های دارای قابلیت نصب سیم‌کارت فاقد امکان برقراری مکالمه بوده و صرفا برای اتصال به اینترنت کاربرد دارند.

  اگرچه در بازار تبلت، نمونه‌های ارزان‌قیمت سهم بزرگی از میزان فروش بازار را به خود اختصاص داده‌اند، اما خریداران تبلت اکثرا به خرید نمونه‌هایی با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی علاقه نشان‌ می‌دهند.

نمونه‌هایی که اکثرا در سایزهای کوچک به بازار عرضه‌شده و نقش گوشی تلفن همراه و تبلت را تواما ایفا می‌کنند. به گفته فعالان بازار تبلت، سهم محبوبیت تبلت‌های مجهز به شیار سیم‌کارت با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی طی ماه‌های گذشته در حدی افزایش یافته است که شرکت‌های عرضه‌کننده تبلت و به‌ویژه عرضه‌کنندگان نمونه‌های ارزان‌قیمت روی تولید و عرضه تبلت‌هایی با قابلیت برقراری ارتباط تلفنی تمرکز کرده‌اند. روزبه سامان یکی از فعالان بازار تبلت در این باره به «دنیای‌اقتصاد» می‌گوید تبلت‌هایی که قابلیت برقراری مکالمه تلفنی را دارند اکثرا از سوی کاربران مبتدی مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا یک کاربر حرفه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای کاربری‌های خاصی دارد.

به گفته عماد یکی دیگر از فعالان بازار تبلت، اکثرا کاربران مبتدی که به تبلت به‌عنوان دستگاهی چندکاره (تبلت/لپ‌تاپ/موبایل) نگاه می‌کنند، از خریداران تبلت‌هایی با قابلیت برقراری مکالمه هستند.  این در حالی است که یکی دیگر از فعالان بازار می‌گوید عرضه گسترده تبلت‌های ارزان‌قیمت با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی به معنای این نیست که کاربران و خریداران این نوع تبلت‌ها را افراد مبتدی تشکیل می‌دهند، بلکه بسیاری از کاربران حرفه‌ای نیز علاقه‌مند به چنین ویژگی در تبلت‌هایشان هستند.

به گفته این فعال بازار، نمونه‌های گران‌قیمت این تبلت‌ها نیز در بازار موجودند. به گفته فعالان بازار، اگرچه تبلت‌هایی با قابلیت نصب سیم‌کارت در بازار بسیار زیادند، اما برخی از این تبلت‌های سیم‌کارت‌خور قابلیت برقراری مکالمه نداشته و سیم‌کارت تنها برای اتصال به اینترنت به‌کار برده می‌شود. این تبلت‌ها مخاطبان بیشتری دارند تا نمونه‌هایی که دارای قابلیت برقراری مکالمه هستند. به گفته آنها، با توجه به نیاز بازار، شاهد رشد تنوع در بازار این کالا هستیم.

با توجه به این موضوع در این بخش ما به معرفی برخی از محبوب‌ترین تبلت‌ها با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی می‌پردازیم:

SAMSUNG

 SAMSUNG

  

مدل‌های Galaxy Note 10.1 N8000 – 16GB با قیمت یک میلیون و ۴۲۹ هزار تومان، Galaxy Tab 3 10.1 P5200- 16GB با قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، Galaxy Tab 3 8.0 SM-T3110 – 16GB با قیمت یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و Galaxy Tab 3 7.0 SM-T211 – 8GB با قیمت ۸۲۰ هزار تومان از تبلت‌های گران‌قیمتی هستند که دارای قابلیت برقراری مکالمه تلفنی هستند. در

میان این تبلت‌ها مدل Galaxy Note 10.1 N8000 – 16GB با صفحه نمایش۱۰/۱ اینچی از گران‌قیمت‌ترین تبلت‌های سامسونگ با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است.

مدل Galaxy Tab 3 7.0 SM-T211 – 8GB هم با قیمت ۸۲۵ هزار تومان و صفحه نمایش هفت اینچی از ارزان‌ترین تبلت‌های این برند با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است.

ASUS

 ASUS

از خانواده ایسوس مدل‌های Fonepad ME371MG New – 8GB و Fonepad 7 ME372CG – 8GB از تبلت‌های محبوب با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است. مدل Fonepad 7 ME372CG – 8GB یک تبلت هفت اینچی آندرویدی با وزن حدود  ۳۲۰ گرم است که دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel Atom Z2560 Dual-Core، حافظه داخلی هشت گیگابایت و پردازنده گرافیکی

PowerVR SGX544MP2 است. قیمت اعلام شده برای این تبلت در حدود ۷۲۵ هزار تومان است.  قیمت مدل Fonepad ME371MG New  که یک تبلت جدید با صفحه نمایش هفت اینچی است هم در حدود ۶۸۹ هزار تومان است.

LENOVO

 LENOVO

این برند هم یک تبلت با قابلیت برقراری مکالمه با قیمت ارزان را به بازار عرضه کرده است. این تبلت که IdeaTab A3000 – 16GB نام دارد به پردازنده MediaTek 8125 , quad core processor، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، پردازنده گرافیکی PowerVR SGX544 و صفحه نمایش هفت اینچی مجهز است. قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت ۶۱۵ هزار تومان است.

Huawei

 Huawei

مدل MediaPad 7 Lite هم از تبلت‌های ارزان‌قیمت این خانواده است که دارای قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است. این تبلت هفت‌اینچی به پردازنده ARM Cortex-A8 CPU، حافظه داخلی هشت گیگابایتی مجهز است و دارای ویژگی‌هایی چون: قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای، قابلیت نصب سیم‌کارت به همراه قابلیت مکالمه و قابلیت نصب کارت حافظه و… است. قیمت درنظرگرفته‌شده برای این تبلت هم در حدود ۵۶۹ هزار تومان است.

AXTROM

 AXTROM

از این خانواده هم مدل Axpad 7E01 Plus دارای قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است.

این تبلت دارای ویژگی‌هایی چون: تجهیز به پردازنده ARM Dual-Core Cortex-A9 CPU، حافظه داخلی هشت گیگابایتی و صفحه نمایش هفت اینچی است. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، تجهیز به وب کم، بلوتوث، حسگر شتاب‌سنج و… از دیگر ویژگی‌های این تبلت است. قیمت اعلام شده برای این تبلت در حدود ۴۶۹ هزار تومان است.

ViewSonic

 ViewSonicمدل VB737 هم از تبلت‌های ارزان‌قیمت این خانواده است که قابلیت برقراری مکالمه تلفنی را دارد. این تبلت به صفحه نمایش ۷ اینچ مولتی تاچ مجهز است و یک تبلت آندرویدی با قابلیت پشتیبانی کامل از زبان فارسی است.

قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت هم در حدود ۶۰۰ هزار تومان است.

سایر برندها

به غیر از این تبلت‌ها برندهای Mercury، GLX، i-Life، Prestigio، TwinMOS و… به عرضه تبلت‌هایی ارزان‌قیمت با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی پرداخته‌اند. تبلت‌های این برندها معمولا قیمتی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد