هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

صابون نرم پسته + کنجد

صابون نرم پسته + کنجد آرپی

روشن کننده قوی پوست

ضد لک ( ضد جوش ، ضد ترک 

 مغذی و روشن کننده پوست

صابون پسته

info
قیمت: 17,000 تومان

فروش تضمینی : کارایی فوق العاده    

 

صابون نرم پسته + کنجد آرپی دارای خاصیت ضد لک بوده و جهت ترمیم پوست های آسیب دیده ناشی از آفتاب سوختگی ، اثرات باقیمانده جوش ، ترمیم زخم و ترک های پوستی ناشی از حاملگی و تغییر وزن موثر می باشد . این صابون مغذی و روشن کننده پوست نیز می باشد.

صابون پسته


فروش تضمینی : کارایی فوق العاده   

 

پسته اگرچه میوه کوچکی است ولی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و نیروزاست.در 30 گرم پسته بو داده شده بدون پوست استخوانی170 کالری انرژی، 6 گرم کربوهیدرات، 9 گرم فیبر خوراکی، 3 گرم قند،2 گرم چربی، 310 میکروگرم پتاسیم، 32‌میکروگرم کلسیم، 145 میکروگرم فسفر، 36 میکروگرم منیزیم، یک میکروگرم آهن، 190 میکروگرم سدیم، 160 واحد ویتامین A و یک میکروگرم ویتامین ث وجود دارد.

روغن پسته از جمله محصولاتی است که چندان در کشور ما شناخته شده نیست. این روغن مقوی حاوی مقادیر بالایی ویتامین‌هاK, E, D, A و مواد معدنی مثل آهن، فسفر، مس، روی و منیزیم است. روغن پسته به‌طور وسیعی در صنایع آرایشی و طب به کار می‌رود. این روغن به سرعت جذب پوست می‌شود و مناسب جهت ماساژ بدن است. روغن پسته به‌عنوان یک روغن طعم‌دهنده (چاشنی) مورد استفاده است. بنابراین اکثراَ در تهیه سالادها به عنوان یک چاشنی مطلوب به کار گرفته می‌شود. تاثیر این روغن در افزایش حافظه و افزایش اشتها ثابت شده است.

صابون پسته

info
قیمت: 17,000 تومان



فروش تضمینی : کارایی فوق العاده

همچنین در این صابون از ترکیب جادویی روغن کنجد که خواص فوق العاده ایی بر پوست دارد بهره می گیرد .

خواص کنجد بر پوست شما : شاید بدانید که کمبود روی چه اثراتی بر زیبایی دارد آکنه را کمتر می‌کند و از نازک شدن موها جلوگیری می‌کند و مانع ریزش موها خصوصا در خانم‌ها می‌شود و در ضمن به دلیل توام شدن این ماده مغذی با ویتامین E این اثرات صد چندان شده و می‌توان از خواص ضدچروک و سفیدکنندگی (ضدلک) این ویتامین استفاده کرد. امروزه از روغن کنجد خصوصا کنجد سیاه در تهیه انواع فراوده‌های آرایشی و بهداشتی خصوصا محصولاتی که برای رفع انواع خشکی‌ها تجویز می‌شوند استفاد می‌شود. معمولا در ترکیب انواع کرم‌ها ، ماسک‌ها ، صابون ها و شامپو‌های ترمیمی از این روغن استفاده شده تا خاصیت درمانی آنها چند برابر شود.

صابون پسته

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 17.000 تـومان
فروش تضمینی : کارایی فوق العاده  


info 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد