هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Asus Transformerbook Duet؛ همزیستی اندروید و ویندوز

 در کنفرانس خبری شرکت Asus این شرکت محصول جدیدی را تحت عنوان Asus Transformerbook Duet TD300 معرفی کرد که یک محصولی با چهار کاربرد در یک دستگاه است. البته پیش از این هم ما با Transformerbook Trio شاهد همزیستی اندروید و ویندوز بودیم اما آن محصول بخت و اقبال خوبی در بازار پیدا نکرد.

SONY DSC Asus Transformerbook Duet با دو سیستم عامل اندروید ۴.۲ و ویندوز ۸.۱ در دو مدل ۵۹۹ دلاری و ۶۹۹ دلاری معرفی شد. طبیعتا ما در مدل گران قیمت‌تر شاهد سخت‌افزار قوی‌تری نیز خواهیم بود. تفاوت این دو مدل تنها در رزولوشن صفحه (۱۳۳۶ در ۷۶۸ و ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) و پردازنده (Core i3 و Core i7) است. ضمن اینکه صفحه نمایش دستگاه از کیبورد جدا شده و ما عملا همزمان یک تبلت ویندوزی/اندرویدی و یک لپ تاپ ویندوزی/اندرویدی خواهیم داشت.

  

اجازه دهید به ذکر مشخصات فنی اعلام شده این دستگاه بپردازیم :

- صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی
- پردازنده اینتل Core i7 و i3
- چهار گیگ رم
- ۱۲۸ گیگ هارد اس‌اس‌دی
- پشتیبانی از پورت HDMI، Ethernet و Wifi 802.11 b, g, n

 Transformer Book 2از نکات جالب توجه این دستگاه می‌توان به سوئیچ بین سیستم عامل‌ها بدون خاموش کردن دستگاه اشاره کرد. طبق ادعای شرکت ‌Asus این انتقال تنها در ۴ ثانیه انجام می‌پذیرد. همچنین داک دستگاه که حاوی پورت‌های Ethernet، HDMI و کیبورد سخت‌افزاری است، یک ترابایت فضای هارد نیز داخل خود دارد که با اتصال تبلت به کیبورد به این فضا نیز دسترسی خواهیم داشت.

شرکت ASUS برنامه دارد که فروش این محصول را در ابتدا از آسیا و اروپا در اوایل امسال آغاز کند و پس از چند ماه در بازار امریکا عرضه کند.

 tabhetگزارش خبرنگاران Engadget حاکی از آن است که کار انتقال بین دو سیستم عامل به راحتی هرچه تمام‌تر انجام می‌پذیرد. مهم نیست مشغول به چه کاری باشید تنها کافیست به آیکن قرار گرفته در پایین صفحه اشاره کنید تا در چند ثانیه به سیستم عامل دیگر منتقل شوید.

 Asus Transformerbook Duetقیمت این دستگاه نسبت به کارایی و سخت افزار آن نسبتا مناسب است. جنس بدنه همانند دیگر محصولات Asus به شما حس خوبی می‌دهد. البته وزن حدود ۲ کیلوگرمی دستگاه کمی برای یک لپ تاپ ۱۳ اینچی زیاد است اما با توجه به امکانات ویژه و منحصر به فردی که Asus در این دستگاه قرار داده ضعف بزرگی محسوب نمی‌شود.

البته این دستگاه نیازمند اطلاعات، بررسی و آزمون بیشتر دارد. ولی تا اینجای کار ما شاهد یک لپ تاپ هیبریدی بسیار وسوسه انگیز هستیم.

تصاویر بیشتر از Asus Transformer Duet را از دست ندهید.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد