هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

لپ‌تاپ باریک با قیمت مناسب از دل در بازار داخلی

مدل ۳۵۲۱ – E از سری inspiron از لپ‌تاپ‌های محبوب DELL در بازار داخلی است.

3521---Eبه گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i5 3337U 1.8GHz UpTo 2.7 GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱۵/۶ اینچ از نوع TFT LED-backlit LCD و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است.

در مورد پورت و امکانات ارتباطی هم باید بگوییم که Dell برای کاهش ضخامت دستگاه، مجبور شده تا از تعداد پورت‌های دستگاه بکاهد. این لپ‌تاپ دارای یک پورت LAN و یک خروجی صوتی ۵/۳ میلی‌متری نیز است. این لپ‌تاپ چهار پورت USB نیز دارد که سه پورت USB 2.0 و آخرین پورت USB 3.0 است. برای ارتباط بی‌سیم نیز، این لپ‌تاپ به Wi-Fi و نسل چهارم تکنولوژی ارتباط بی‌سیم Bluetooth مجهز شده‌ است.

  

بالای صفحه نمایش هم یک وب کم یک مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری HD 720p قرار دارد که در شرایط نوری مناسب، می‌توان تماس‌های اینترنتی خوبی با آن برقرار کرد.

صفحه کلید این لپ‌تاپ‌هم از نوع Chiclet Style یا «جزیره‌ای» با کلیدهای جدا از هم است. کلیدها نیز ابعاد استانداردی دارند و فضای بین آنها نیز مناسب است به همین دلیل خطاهای تایپی با این لپ‌تاپ‌ها بسیار کم خواهد بود.

به طور کلی برخورداری از بدنه باریک و سبک، طراحی ارگونومیک با لبه‌های انحنادار، تجهیز به پورت USB 3.0، تجهیز به کیبورد و تاچ پد بسیار خوب، قیمت مناسب و… از نقاط قوت و برخورداری از صفحه نمایش براق با زوایای دید محدود و بهره‌مندی از روکش بافت دار بدنه که مستعد جذب چربی و اثر انگشت دست است از نقاط ضعف این دستگاه است.

لپ‌تاپ ۲/۲۵ کیلوگرمی DELL با قیمتی در حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد