هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

لپ‌تاپی با طراحی خاص ویژه ی گیمرها

برای کاربران ویژه لپ‌تاپ، یعنی آنهایی که از لپ‌تاپ استفاده حرفه‌ای دارند، برخی از ویژگی‌های فنی و ظاهری  لپ‌تاپ اهمیت بسیاری دارد.

alienware_18

 یکی از فاکتورهای مهم که بیشتر برای گرافیست‌ها و گیمرها و… اهمیت بسیاری دارد سایز صفحه نمایش لپ‌تاپ است. با توجه به این موضوع برخی از تولیدکنندگان لپ‌تاپ به تولید لپ‌تاپ‌هایی دست زده‌اند که علاوه بر پشتیبانی از ویژگی‌های فنی مطلوب و حرفه‌ای به صفحه نمایش‌های بزرگ با کیفیت تصویر بالا مجهزند.

شرکت Alienware یکی از تولیدکنندگانی است که با درک این نیاز کاربران اقدام به تولید دستگاه‌هایی با صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت و کانفیگ (قابلیت‌های فنی بالا) کرده است.

  

این لپ‌تاپ که  Alienware 18 نام دارد دارای طراحی خاصی است که آن را برای گیمرها تبدیل به لپ‌تاپی محبوب کرده است.

در طراحی این لپ‌تاپ از هواپیماهای جت الگو گرفته شده است.

لپ‌تاپ مذکور دارای صفحه نمایش ۱۸ اینچ است. در مورد قابلیت‌های فنی هم باید بگوییم که تجهیز به پردازنده چهار هسته‌ای Core i7 کمپانی اینتل از نسل Haswell، گرافیک فوق حرفه‌ای Nvidia GeForce 700  از ویژگی‌های خاص این لپ‌تاپ است.

AlienWare 18  همچنین از  فناوری Nvidia SLI (راه‌حل انویدیا برای به‌کارگیری دو یا تعداد بیشتری پردازنده گرافیکی به صورت یک خروجی واحد) برخوردار است. همچنین استفاده از حافظه DDR3L با پهنای باند زیاد و کمترین ولتاژ برای صرفه‌جویی در مصرف باتری از دیگر اقدامات Alienware در این لپ‌تاپ است.

اسپیکرهای Klipsch با نرم‌افزار Dolby Home Theater نسخه‌۴، قدرت صوتی این لپ‌تاپ را افزایش داده است. تجهیز به یک صفحه فلزی زیر کیبوردهای نرم به منظور بهبود عملکرد تایپ و صفحه نمایش LCD ضدتابش با زاویه دید گسترده از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

قیمت در نظر گرفته برای این لپ‌تاپ در حدود ۲ هزار و ۱۰۰ دلار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد