هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی در تهران رونمایی شد

شرکت ال‌جی شب گذشته در مراسمی در هتل پارسیان آزادی از تلویزیون OLED منحنی مدل۵۵EA98000 رونمایی کردند.

 تلویزیون OLED منحنی ال‌جی نخستین بار در نمایشگاه سال گذشته  CES لاس‌وگاس به عنوان اولین تلویزیون OLED منحنی جهان معرفی شد و توجه بسیاری را در این نمایشگاه به خود جلب کرد.

lg-curved-oled در ابتدای مراسم شب گذشته که با حضور جمعی از مدیران شرکت ال‌جی و گلدیران و همچنین جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، آقای کریس جانگ، مدیرکل ال‌جی الکترونیکس در ایران این تلویزیون را مجموعه‌ای کامل از فناوری توصیف کرد که نشان از عصر جدیدی در صنعت تلویزیون‌ها دارد و در نهایت این محصول، تحولی فناورانه از نمایشگرهای صفحه‌تخت به منحنی است.

  

پس از وی، حسین تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران، با اشاره به برتری محصولات ارائه شده توسط شرکت ال‌جی به بازار، مراسم امروز را گامی بزرگ در جهت آشنایی با جدیدترین فناوری ارائه‌شده در جهان در ارتباط با سیستم‌های صوتی و تصویری دانست.

lg-curved-oled-in-tehranوی در ادامه تاکید کرد که گلدیران همواره پیشرو در عرضهٔ جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات صوتی و تصویری و خانگی در ایران بوده و افتخار دارد همگام با سایر نقاط جهان اولین تلویزیونOLED منحنی ال‌جی را به بازار ایران ارائه دهد.

در ادامه مراسم سامان کاویان از گلدیران در مورد تاریخچه صنعت تلویزیون و روند تحول آن سخنانی را بیان نمود و سپس نوبت رونمایی از تلویزیون OLED منحنی مدل ۵۵EA98000 بود.

در بخش بعدی مراسم، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و مدیران عالی ال‌جی و گلدیران به سؤالات پاسخ دادند. در این بخش و در پاسخ به سؤال خبرنگاران مشخص شد که این تلویزیون همان‌طور که از نام آن پیداست فعلاً تنها در مدل ۵۵ اینچی به بازار عرضه می‌شود و در ابتدای زمستان سال آینده مدل ۷۷ اینچی ان نیز به بازار ایران راه خواهد یافت.

مدیران ال‌جی در خصوص قیمت عرضه این تلویزیون به بازار نیز از قیمتی زیر سی میلیون تومان برای آن خبر دادند و در پاسخ به سؤالی در مورد احتمال تولید ان در داخل کشور نیز، این موضوع را منوط به میزان تقاضای این محصول در بازار ایران و به صرفه بودن تولید آن در ایران دانستند.

lg-curved-oledin-tehran-05مدیران این شرکت همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص رزولوشن این تلویزیون نیز تاکید کردند که برخورداری این تلویزیون از فناوری ساب پیکسل آن را بی‌نیاز از برخورداری از رزولوشن ۴K نموده و با این فناوری، این تلویزیون پوشش رنگ کاملی را به نمایش خواهد گذاشت.

تلویزیون OLED منحنی مدل ۵۵EA98000  ال‌جی به لطف وجود فناوری WRGB، نسبت کنتراستی بینهایت با سیاهی بسیار عمیق و سفیدی بسیار روشن ارائه می‌دهد. نمایشگر منحنی این تلویزیون پیشرفته دقت رنگ بالایی را بدون در نظر گرفتن نور محیطی یا زاویهٔ دید ایجاد می‌کند.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی، ۴٫۳ میلی‌متر ضخامت و ۱۷ کیلوگرم وزن دارد. پایهٔ کریستالی تلویزیون به طراحی زیبای آن کمک فراوانی نموده است. دو بلندگوی سرامیکی ۱۰ واتی در پایهٔ ساده و شفاف تلویزیون تعبیه شده است.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی همچون تلویزیون‌های هوشمند قبلی این شرکت از پلتفرم تلویزیون هوشمند و کاربرپسند ال‌جی و مجموعه ای از گزینه‌های اتصال بی‌سیم برخوردار است. به لطف وجود قابلیت‌های Tag On، Miracast و MHL، این تلویزیون امکان متصل کردن آسان دستگاه و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش را به کاربران می‌دهد.

یک قابلیت مفید دیگر در این تلویزیون قابلیت Now On است که محتوای مورد علاقه شما را بر پایهٔ عادات مشاهدهٔ شما، به شما پیشنهاد می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد