هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

اتومبیل “خودکار رانندگی اتوبان” هفته آینده رونمایی می شود

 گوگل و دیگر شرکت ها خیلی وقت است که بر روی ماشین های بدون راننده فعالیت می کنند، تویوتا هم یکی از آن هاست که گویا رونمایی از سیستم AHDA (دستیار خودکار رانندگی اتوبان) خود را برای هفته آینده در برنامه دارد.

 با توجه به گفته های شرکت تویوتا، سیستم AHDA آن ها برای رانندگی ایمن تر و کاهش بار فعالیت راننده می باشد. این سیستم خود از دو سیستم مجزا تشکیل یافته است که دارای Cruise Control هماهنگ و منطبق هستند که به صورت وایرلس با اتومبیل رو به رویی ارتباط برقرار کرده و این اطمینان را به شما خواهد داد که دارای فاصله ای ایمن با آن هستید.

Advanced_Active_Safety_Research_Vehicle_Web

  

 بخش دیگر Lane Trace Control نام داشته که ماشین را در محدوده اتوبان حرکت می دهد و موقعیت شما در لاینی که هستید را حفظ می کند.

 تویوتا اجرای آزمایشی سیستمش را در ۱۵ اکتبر در آزادراه Shuto در نزدیکی توکیو انجام خواهد داد. این تکنولوژی در بیستمین کنگره جهانی سیستم های حمل و نقل هوشمند ۲۰۱۳ توکیو که در ۱۴-۱۸ اکتبر برگزار خواهد شد، تشریح خواهد شد.

AHDA_Highway_Webاین تکنولوژی یکبار در CES 2013 در ژانویه گذشته رونمایی کرده است. اتومبیل آزمایش Lexus LS شرکت تویوتا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت تویوتا مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد