هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

نخستین کامپیوتر رومیزی و کیس‌دار جهان مجهز به تراشه NFC معرفی شد

ایسوس نخستین کامپیوتر رومیزی و کیس‌دار جهان مجهز به تراشه NFC را معرفی کرد. این کامپیوتر M70 PC نام دارد و باتوجه به برخورداری از تراشه NFC (ارتباط بی‌سیم در فاصله نزدیک) می‌تواند داده‌های موردنظر را در فاصله‌‌های کوتاه و چندسانتی‌متری بین دیگر دستگاه‌های سازگار با این فناوری به‌اشتراک بگذارد.

Asus_M70_NFC_PC

 گفتنی است شرکت اچ‌پی پیش از ایسوس در ماه ژانویه امسال یک کامپیوتر رومیزی به‌نام HP Spectre One البته از نوع all-in-one (بدون کیس) عرضه کرده‌بود که از تراشه NFC سود می‌برد و از این‌ حیث اولین کامپیوتر رومیزی جهان به مفهوم عام بود که با تراشه NFC روانه بازار می‌شد اما محصول ایسوس نخستین کامپیوتر رومیزی کیس‌دار است که از این فناوری پشتیبانی می‌کند.

اگر چاپگر، اسمارت‌فون، اسپیکر و دیگر دستگاه‌های‌تان از NFC پشتیبانی می‌کنند می‌توانید با قرار دادن آن‌ها در چند سانتی‌متری این کامپیوتر داده‌ها را بین‌شان دادوستد کنید. به گفته ایسوس، با کمک‌ NFC می‌توانید از طریق یک سینی شارژرر سازگار با استاندارد شارژ القایی Qi تجهیزات موبلایل‌تان را شارژ کنید.

ایسوس برای برخورداری هرچه بهتر از فناوری و امکانات آن و ایجاد ارتباط بین این کامپیوتر و دستگاه‌های موبایل یک بسته نرم‌افزاری ویژه به‌نام NFC Express نیز دارد که می‌توان از آن برای لاگین کردن در ویندوز۸ بدون نیاز به وارد کردن گذرواژه، اجرای سریع برنامه‌های برگزیده و بک‌آپ‌گیری از عکس‌ها و ویدئوهای دستگاه‌های آندروئیدی استفاده‌کرد.

از دیگر امکانات این کامپیوتر نرم‌افزار Ai Charger است که بااستفاده از آن می‌توانید تجهیزاتی همچون آی‌فون و آی‌پد را با وصل کردن به درگاه USB 3.0 شارژ کنید. قیمت و تاریخ عرضه M70 PC به بازار هنوز اعلام نشده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد