هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی بهترین گجت‌های ویژه گیم و بازی‌های ویدئویی

بازی‌های ویدئویی طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل یک اکوسیستم جالب را در بازار محصولات دیجیتال ایجاد کرده است.

در واقع گیمرها و طرفداران این بازی‌های هیجان انگیز در دسته کاربران حرفه‌ای قرار دارند که نیازهای خاصی دارند.

 با این اوصاف است که شرکت‌های تولیدکننده مختلف لوازم جانبی ویژه گیمرها را طراحی و تولید می‌کنند و سعی دارند سهمی از این بازار داغ و پررونق را به‌دست

بیاورند.

در همین راستا مجله Independent به تازگی فهرستی از بهترین گجت‌های ویژه گیم و بازی‌های ویدئویی را منتشر کرده است که آنها را در اینجا می‌خوانید:

کنترلر وایرلس با بدنه استیل: 

این گجت برای انجام بازی‌های ویدئویی با کامپیوترهای شخصی و مک طراحی شده است و نکته جالب درباره آن این است که امکان کار با دستگاه‌های موبایل از طریق بلوتوث را هم دارد.

 Wireless Controller با این اوصاف می‌توان از آن برای انجام بازی با گوشی‌های آندرویدی یا آی‌فون هم استفاده کرد. این دستگاه در هر شارژ کامل امکان کار مداوم تا ده ساعت را به کاربرانش می‌دهد. این گجت با قیمت ۶۰ پوند در بازار عرضه می‌شود.

  

 ماوس پد Destructor 2 از Razer:

 شرکت Razer به خاطر طراحی و تولید محصولات ویژه گیمرها در بازار شناخته می‌شود. Destructor 2 در واقع یک ماوس پد بسیار نازک با ضخامت ۲/۲ میلیمتر است که برای گیمرها انتخابمناسبی می‌تواند باشد.

Destructor 2

سطح این ماوس پد برای ماوس‌های اپتیکال و لیزری بسیار مناسب است و سرعت عکس‌العمل با آنها را در بازی‌های مختلف افزایش می‌دهد. این ماوس پد با قیمت ۳۵ پوند در بازار به فروش می‌رسد.

 هارد درایو My Passport از Western Digital:

 این هارد اکسترنال و قابل حمل با ظرفیت دو ترابایت به گیمرها کمک می‌کند تا گیم‌های مورد علاقه‌شان را همیشه و همه جا با خودشان داشته باشند.

 My Passportاین دستگاه مبتنی بر پورت USB 3.0 بوده و با انواع کامپیوترهای شخصی و مک هم سازگاری دارد. این دستگاه با قیمت ۱۵۰ پوند در بازار عرضه می‌شود.

 کیبورد G19s از Logitech: 

این کیبورد به طور اختصاصی برای گیمرها طراحی شده است و از یک نمایشگر با قابلیت شخصی‌سازی بهره می‌برد.

 G19sاین کیبورد دارای ۱۲ کلید با قابلیت برنامه‌ریزی است که امکان انجام ۳۶ عملکرد مختلف را دارند. این گجت از دو پورت USB بهره می‌برد و به راحتی به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. این کیبورد با قیمت ۱۸۰ پوند در بازار عرضه می‌شود.

 جوی استیک Mad Catz Cyborg Fly 5: 

یک جوی استیک با ده کلید کاربردی که امکانات مختلفی را به کاربرانش می‌دهد. این دستگاه به هیچ باتری نیاز نداشته و از یک پورت USB بهره می‌برد. این جوی استیک با قیمت ۴۰ پوندعرضه می‌شود.

 Mad Catz Cyborg Fly 5

 ماوس Mad Catz R.A.T 9: 

این ماوس طراحی عجیب و متفاوتی داشته و در عین حال امکانات مختلفی را به کاربرانش می‌دهد. نکته جالب درباره این ماوس آن است که امکان اندازه‌گیری دست کاربران را فراهم آورده و به این ترتیب می‌تواند با دست کاربران مختلف هماهنگ شود.

 Mad Catz R.A.T 9

 این ماوس با سرعت خوبی کار می‌کند و مبتنی بر تکنولوژی بی سیم است. این ماوس با قیمت ۹۰ پوند در بازار عرضه می‌شود.

 Driving Force Gt از Logitech:

 یک گجت جالب و متفاوت برای طرفداران بازی‌های ویدئویی با تم رانندگی که می‌تواند تجربه یک بازی لذت‌بخش را به کاربرانشبدهد.

50cb8b8dc6cc5912پدال‌های این گجت مبتنی بر حالت ویبره بوده و حس واقعی را به کاربرانش می‌دهد. این گجت جالب با قیمت ۱۰۳ پوند در بازار عرضه می‌شود.

 کنترلر Xbox 360 برای ویندوز: 

وقتی بعضی بازی‌ها برای کنسول‌ها طراحی می‌شوند، انجام آنها در کامپیوترهای شخصی معمولا با مشکلاتی همراه است. درست به همین دلیل هم این گجت می‌تواند امکان انجام بازی‌های کنسول Xbox 360 را در کامپیوترهای شخصی هم برای کاربرانش فراهم بیاورد. این گجت با قیمت ۲۳ پوند در بازار به فروش می‌رسد.

 Xbox 360

 ماوس G600 از Logitech:

 این ماوس ویژه گیمینگ دارای ۲۰ کلید کاربردی و قابل برنامه‌ریزی است که می‌تواند به صورت همزمان برای چند گیمر تنظیم شود. این ماوس حرفه‌ای دارای کلیدهای کاربردی در کنار بدنه خودش است و در حال حاضر با قیمت ۷۰ پوند در بازار عرضه می‌شود.

 G600

 هدست Mmx 300 از Beyerdynamic: 

شرکت‌های تولیدکننده گیم معمولا هزینه زیادی برای ارتقای سطح کیفیت صدا در بازی‌های خودشان می‌کنند تا هیجان بیشتری را به کاربران و گیمرها بدهند.

Mmx 300

با این اوصاف استفاده از یک هدست حرفه‌ای و با کیفیت مانند این هدست می‌تواند کمک بزرگی به گیمرها کرده و لذت بیشتری را نصیب آنها کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد