هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

شارژر همراه PocketPlug برای آیفون

با ورود گوشی های مختلف به بازار، شارژهای متناسب با آن نیز وارد بازار می شوند. برای گوشی آیفون نیز شارژهایی به بازار آمده است که به صورت قاب بوده و فقط کافی است تلفن را روی این قاب ها قرار داده و در پریز برق قرار دهیم.

 PocketPlug نام شارژری است که به صورت قاب در پشت آیفون جدید سوار می شود و به راحتی می توان آن را به شارژ زد. در واقع شارژر PocketPlug شما را از شر هر گونه سیم و آداپتور خلاص می کند.

-iPhone-chargerشارژر PocketPlug به گونه ای طراحی شده است که در پشت آن دو شاخک swiveling وجود دارد تا فورا به برق متصل شده و شروع به شارژ آیفون کند. تنها اشکال این شارژر این است که نمی تواند هنگام کار کردن به درستی با آیفون کار کنید. البته این شارژر از پورت میکرو یو اس بی هم بهره می برد که با آن می تواند هنگام کار کردن با گوشی شروع به شارژ دستگاه کرد. اگرچه این مورد هدف دستگاه را لغو می کند.

اگر شما علاقه مند هستید تا یکی از این شارژر های PocketPlug را برای آیفون خود  داشته باشید می توانید بنا بر نیازتان یکی از مدل های آیفون ۴ و ۴S با قیمت ۵۰ دلار و برای آیفون ۵ با قیمت ۷۰ دلار خریداری کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که PocketPlug تنها یک شارژر است و باتری در کار نیست. نظر شما در مورد این شارژر چیست آیا می تواند موثر واقع شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد