هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

طرح های مفهومی جدید از ساعت هوشمند اپل


ساعت اپل شاید یکی از جذابترین شایعاتی باشد که در چند اخیر توجه علاقه مندان به تکنولوژی را به خود جلب کرده. هنوز هیچ طرح و مشخصاتی از این محصول لو نرفته، اما اخیرا تعدای از طراحان و مهندسان IT دور هم گرد آمده اند و تصور خود از این دستگاه را در قالب طرحی مفهومی ارائه داده اند.

تا به امروز شاهد طرح های مفهومی متعددی برای ساعت هوشمند اپل بودیم، اما نتیجه کار این گروه ایتالیایی با همه آنان متفاوت است. این مهندسین جوان حتی نمونه هایی اولیه از طرح خود را نیز تولید کرده اند تا علاوه بر ظاهر دستگاه، بتوانند ارگونومی آن را نیز مورد بررسی قرار دهند.
  

اپل تاکنون نیرو های متخصص متعددی را برای اضافه کردن به تیم iWatch استخدام کرده است، اما هنوز هیچ تایید رسمی از سوی این شرکت مبنی بر ساخت ساعت هوشمند، صورت نپذیرفته. در همین رابطه بد نیست بدانید که این کمپانی در تازه ترین اقدام خود، Jay Blahnik را نیز به استخدام خود در آورد. آقای بلانیک پیش از این، سابقه کار بر روی دست بند پوششی کمپانی نایک، موسوم به FuelBand را در کارنامه خود دارد و می تواند عضوی ارزشمند برای تیم تولید کننده iWatch محسوب شود.

شما درباره این طرح مفهومی چه نظری دارید؟ به نظر شما اجرای iOS 7 بر روی این دستگاه به میزان کافی کاربردی خواهد بود؟ در زیر می توانید ویدیوی کار این گروه ایتالیایی را مشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد