هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

گوشی Oppo Find 7 با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری به بازار می آید

Oppo شرکتی نه چندان معروف در زمینه تولید گوشی های هوشمند است که تا کنون چند گوشی هوشمند تولید کرده است. جدیدترین گوشی که قرار است از این شرکت وارد بازار جهانی شود Oppo Find 7 نام دارد که مدتی قبل نسخه ۶ آن را می توانستید در بازار بیابید.

 آخرین شایعات نشان می دهد که گوشی هوشمند فایند ۷ ماه سپتامبر راهی بازار جهانی خواهد شد. البته از این شرکت چینی بعدی نیست که زمان عرضه این گوشی را عوض کند.

Oppo-Find-7گزارش های آنلاین و شایعات چیزهایی را در مورد مشخصات این گوشی به ما می فهمانند. از جمله یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و ضخامت ۹٫۹ میلی متری بدنه گوشی. یکی از معضل های اسمارت فون های کنونی مشکل باتری آن هاست اما  در مورد باتری این گوشی هوشمند می تواند گفت که تنها گوشی Huawei Ascend Mate توان رقابت با آن را دارد و هر دو گوشی از لحاظ باتری قدرتمند ترین ها در جهان به شمار می روند، پس از لحاظ باتری نگرانی وجود ندارد.

  

لازم است یادآوری کنیم که گوشی هوشمند گلکسی s4 تنها یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری دارد. در مورد اینکه این باتری قابل جابجایی خواهد بود یا نه هم هنوز سخنی گفته نشده است.

 گوشی Oppo Find 7 از صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p بهره می برد که در کنار آن پردازنده  قدرتمند اسنپ دراگون ۸۰۰( با سرعت کلا نا مشخص) قرار دارد. شایعات به ما می گویند که در قسمت عقبی این گوشی شاهد دوربین ۱۳ مگاپیکسلی هستیم و ۸ مگاپیکسل دوربین در جلو گوشی برای مکالمه ویدئویی تعبیه شده است. بقیه مشخصاتی که برای این گوشی تایید شده است شامل ۲ گیگابایت رم و پشتیبانی از قابلیت (ارتباط نزدیک) NFC می باشد. این فبلت نیز مانند سونی اکسپریا ZU قرار است در پاییز از راه برسد.

به هر حال این اطلاعاتی بود که در مورد این گوشی در اینترنت پخش شده بود. نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا می تواند با محصولات قدرتمند دیگر کمپانی ها رقابت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد