هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

I801B؛ تبلت هشت اینچی ارزان قیمت از Innovel

اگر چه در بازار تبلت نمونه‌های گوناگون در سایزهای مختلف حضور دارند، اما گویا این نمونه‌های هفت اینچی هستند که بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داده‌اند و محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند.

 به گفته فعالان بازار تبلت، با توجه به این موضوع شرکت‌های عرضه کننده تبلت تمرکز زیادی روی این سایز از تبلت‌ها کرده‌اند. Innovel نیز یکی از برندهایی است که در این زمینه محصولاتی را به بازار عرضه کرده است.

jellybean_1یکی از جدیدترین تبلت‌های این خانواده که یک تبلت هشت اینچی است I801B نام دارد که اولین تبلت هشت اینچی از این خانواده است. این تبلت جدید از سیستم عامل Google Android v4.1.1 JellyBean بهره‌مند است که در حال حاضر پرطرفدارترین سیستم عامل تبلت است. یکی از نکات قابل توجه این تبلت، تجهیز آن به پورت HDMI است که این ویژگی موجب محبوبیت این تبلت شده است.

  

به لطف تجهیز این تبلت به صفحه نمایش هشت اینچی، I801B تصویر بزرگ‌تری را با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ به همراه تکنولوژی IPS در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این تبلت یک دستیار قدرتمند با وزن فقط ۴۷۰ گرم و باریکی ۹ میلی‌متر است که همیشه و همه جا می‌توانددر اختیار کاربر قرار گیرد. همچنین تجهیز این تبلت به انواع پورت‌ها راحتی استفاده و توان استفاده از اکثر پورت‌ها را برای کاربر فراهم می‌آورد. پردازنده دو هسته‌ای RK3066 با سرعت ۷/۱ Ghz  که روی این تبلت نصب شده است از جمله سریع‌ترین پردازنده‌های این رده از تبلت‌ها است که قدرت پردازش بسیار بالایی را برای انواع فعالیت‌ها فراهم می‌آورد.

همچنین پردازنده گرافیکی Mali 400 این تبلت را برای لذت بردن از بازی‌ها ایده‌آل کرده است. حافظه رم این دستگاه هم یک گیگابایت از نوع DDRIII و ظرفیت دیسک درایو آن هشت گیگابایت است. با یک تصویر با کیفیت هشت اینچ و دو بلند گو، I801B یک تبلت متناسب با نیاز اکثر کاربران به شمار می‌آید. تجهیز به بلوتوث، wifi ،کارتخوان، دوربین، وب کم، حسگر ژیروسکوپ، حسگر شتاب‌سنج، پورت‌های usb ، micro usb و HDMI، فیش ۵/۳ میلیمتری صدا و… از دیگر ویژگی‌های این تبلت است. باتری این تبلت هم یک باتری لیتیوم پلیمری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت قابل شارژ است که حدود چهار ساعت به طور مداوم در صورت کاربری سخت شارژدهی می‌کند.

این تبلت ۲۰۲ × ۱۵۲ × ۹ میلی‌متری با رنگ قهوه‌ای و با قیمتی در حدود ۶۹۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد