هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

پلی استیشن 4 سونی رسما رونمایی شدسونی رسما رونمایی شد

چند ماه پیش سونی مراسم معرفی پلی استیشن ۴ را برگزار کرد. مراسم نسبتا عجیبی که در آن خود کنسول نمایش داده نشد و فقط از دسته جدید و Eye پرده برداری شد. برداشت ها این بود که سونی قصد دارد ابتدا واکنش ها به کنسول جدید مایکروسافت را ببیند و بعد برگ برنده خودش را رو کند. 


با معرفی ایکس باکس وان مایکروسافت، حالا سونی دیگر دلیلی برای مخفی کاری ندارد و ساعتی پیش سرانجام از پلی استیشن ۴ رونمایی شد. طراحی جدید PS4 ظاهری تیره و یک دست به آن داده و به ایکس باکس وان هم شبیه است. ضمن اینکه می توانید آن را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید. 

  

پلی استیشن ۴ با پردازشگر ای ام دی با ۸ هسته Jaguar کار می کند و پردازشگر گرافیکی آن هم از خانواده Radeon است. میزان رم این کنسول ۸ گیگابایت از نوع GDDR5 است و پخش کننده بلو-ری 6x دارد و از هارد درایو داخلی استفاده می کند. 

اما خبر خوب برای علاقمندان بازی های کامپیوتری این است که سونی تصمیم گرفته در راه اعمال محدودیت ها، مسیری متفاوت با مایکروسافت انتخاب کند. خبرهای بد در مورد ایکس باکس وان را که به یاد دارید؟ سونی اعلام کرد این کنسول برای کار هیچ نیازی به اینترنت ندارد و قابلیت اجرای بازی های دسته دوم را هم خواهد داشت. 

پلی استیشن 4 با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار ارایه خواهد شد و در این مورد هم ۱۰۰ دلار از ایکس باکس وان ارزان تر خواهد بود. زمان ارایه به بازار هم مانند ایکس باکس وان از آبان ماه است. بنابراین هر دو کنسول رقیب با هم به بازار می آیند. 

شما فکر می کنید کدام یک با استقبال بیشتری مواجه می شوند؟ 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد