هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تبدیل آیفون و آی پد به میکروسکوپ

با پیشرفت تکنولوژی، آرزوها دیگر در حد آرزو باقی نمی مانند و بسیاری از آنها به ایده ها و سپس طرح های کاربردی تبدیل می شوند. یکی از این طرح ها که حالا به مرحله تجاری رسیده است، تبدیل موبایل یا تبلت به میکروسکوپ قابل حمل است. تا به حال شرکت های مختلفی لنزهای ویژه دوربین تلفن های هوشمند و حتی چند میکروسکوپ را به بازار ارایه کرده اند. اما به نظر می رسد که این میکروسکوپ تازه نسبت به مدل های قبلی توانایی های بیشتری دارد. 

شرکت تکنولوژی های بودلین، میکروسکوپ ویژه ای را ساخته که با تمام گجت های قابل حمل اپل سازگار است. این میکروسکوپ دارای زبانه های قابل تنظیمی است که می توانید با استفاده از آنها، لنز را دقیقا سرجای خودش روی آیپد (مینی یا فول سایز)، آیپاد تاچ یا آیفون (4 و 5) سوار کنید. این وسیله که پروسکوپ میکرو موبایل یا به اختصار پروسکوپ ProScope نام دارد، قدرت بزرگنمایی بین 20 برابر تا 80 برابر را داراست. 

12 لامپ LED که دورتادور لنز چیده شده اند، روشنایی لازم (وبیشتر از آن) را برای تهیه تصاویر با کیفیت بالا فراهم می کنند و باتری لیتیومی که داخل ProScope تعبیه شده، انرژی لازم برای روشن ماندن این لامپها به مدت 5 ساعت پیاپی را تامین می کند. 

بازوهای این گجت، دارای پایه های کوچکی هستند تا بتوانید بدون استفاده از دست مجموعه پروسکوپ و آی دیوایس را به کار ببرید.پروسکوپ برای تمام آی دیوایس ها به قیمتی حدود 150 دلار از هم اکنون قابل خرید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد