هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی تلویزیون های اولترا اچ دی 4K نسبتا ارزان سونی

تا کنون در عرصه تلویزیون های Ultra HD و 4K TV همیشه صحبت از اندازه هایی چون ۸۴ یا ۹۵ اینچ و همچنین قیمت های سرسام آور بالای ۲۰ و ۲۵ هزار دلار بوده است. اما مثل اینکه سونی تصمیم دارد این داستان را تغییر داده و کمی هم به فکر جیب هواداران این سری از محصولات باشد. 

این غول محصولات الکترونیک شب گذشته اعلام کرد که تلویزیون ۵۵ اینچی XBR-55X900A و ۶۵ اینچی XBR-65X900A خود را که در رده محصولات 4K Ultra HD LED TV قرار می گیرند با قیمت جذاب ۴۹۹۹ و ۶۹۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد. علاقه مندان می توانند از امروز شیوه کارکرد این تلویزیون ها را در فروشگاه های مرکزی سونی آمریکا به تماشا نشسته و از ۲۱ آوریل (اول اردیبهشت) برای پیش خرید آنها ثبت نام کنند. 

مایک لوکاس، نایب رئیس ارشد بخش سرگرمی های خانگی سونی می گوید: «این مدل های جدید قرار است قبل از تابستان راهی خانه های مصرف کنندگان شوند و مطمئنا تجربه دیداری بهبود یافته تلویزیون های 4K را به طیف بسیار وسیعی از بینندگان هدیه خواهند کرد.» 

سونی همچنین همراه با این دو مدل تلویزیون دستگاه پخش چند رسانه ای FMP-X1 4K را معرفی کرده که قرار است از تابستان سال جاری به بازار بیاید. خریداران به همراه این دستگاه، بیش از ۱۰ فیلم و ویدیوی کوتاه با کیفیت 4K را دریافت خواهند کرد. این دستگاه ۶۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. از فیلم های عرضه شده با این دستگاه می توان به «بچه کاراته»، «راننده تاکسی»، «سلت»، «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» و «توتال ریکال» اشاره کرد. 

با توجه به محتوای کم 4K موجود در بازار، این حرکت سونی و عرضه فیلم های مشهور سینمایی با چنین کیفیتی می تواند تاثیر فراوانی در جذب مخاطب به سوی نسل جدید تکنولوژی تلویزیون داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد