هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

DMC-TS5؛ دوربین ضدآب و ضدضربه برای عکاسان خانگی

 پاناسونیک دوربین جدیدی از سری lumix به بازار عرضه کرده است که تا عمق ۱۲ متر ضدآب و تا ارتفاع دو متر ضدضربه است.

 این دوربین تازه وارد که DMC-TS5 نام دارد یک دوربین کامپکت است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به حسگر CMOS با کیفیت ۱۷/۵مگاپیکسل است.

26-02

ابعاد حسگر این دوربین نیز ۱/۲٫۳ اینچ و معادل ۵۵/۴×۱۷/۶ میلی‌متر است. دوربین مذکور عکس‌هایی با فرمت JPEG (Exif v2.3), 3D: MPO می‌گیرد.

در مورد بخش فیلمبرداری این دوربین هم باید بگوییم که DMC-TS5 قابلیت فیلمبرداری FULL HD با فرمت MPEG-4, AVCHD را دارد.

فاصله کانونی لنز این دوربین هم ۲۸-۱۳۸ میلیمتر با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۶/۴ برابر و بزرگنمایی دیجیتال چهار برابر است. تجهیز به لرزشگیر تصویر، بهره‌مندی از فوکوس اتوماتیک و… از دیگر ویژگی‌های این دوربین تازه وارد است.

حداکثر سرعت شاتر دوربین مذکور نیز یک به ۱۳۰۰ ثانیه و حداقل سرعت شاتر آن ۶۰ ثانیه است. بهره‌مندی از تکنولوژی تشخیص چهره، تکنولوژی تشخیص لبخند، عکاسی پیاپی و… از ویژگی‌های دیگر این دوربین است. دوربین مذکور همچنین قابلیت عکاسی پیاپی را نیز دارد.DMC-TS5 به خروجی HDMI، خروجی USB، خروجی تلویزیون و Pict Bridge مجهز است و از کارت‌های حافظه با فرمت SD/SDHC/SDXC پشتیبانی می‌کند.

به این امکانات بهره مندی از میکروفن داخلی، اسپیکر داخلی، موقعیت یاب GPS، تکنولوژی بی‌سیم WIFI، یون لیتیوم استاندارد را نیز اضافه کنید.این دوربین ۲۱۴ گرمی با توجه به خصوصیات ضدآب و ضدضربه بودن برای افرادی که به عکاسی در سفر و همچنین عکاسی در هر موقعیتی علاقه‌مند هستند، مناسب است. دوربین مذکور به‌زودی میهمان بازار داخلی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد