هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

iPhone 5 مقام اول استفاده از اینترنت را بدست آورد

iphone-5-thumb

 منطقی به نظر می رسد که با توجه به ساختار و کارایی تبلت ها، استفاده آنها را در مصرف داده و اینترنت از گوشی های هوشمند بیشتر بدانیم و به همین دلیل مصرف باتری بیشتری داشته باشند. ولی گویا این تصور منطقی تا حدی اشتباه است!

تحقیقات جدید نشان می دهد که بر خلاف تصور این گوشی های هوشمند هستند که آمار استفاده آنها در مصرف دیتا را از تبلت ها ربوده اند. این تحقیق نشان می دهد که علاقه کاربران به استفاده از اینترنت و انتقال داده در آن با بزرگ شدن یا کوچک شدن صفحه نمایش ارتباط مستقیم ندارد.

بر اساس بررسی های انجام شده گوشی هوشمند جدید iPhone 5 بیشترین آمار دانلود داده را در بین تمام گوشی های هوشمند و البته تبلت ها داشته است. در این بین Samsung Galaxy S3 مقام اول را در ارسال داده داشته است.

شاید این آمار تا حدی نشان دهنده علاقه کاربر به استفاده از نوعی وسیله ارتباطی نیز باشد و دلیلی بر کاربر پسند بودن و راحتی در استفاده از آنها در فضای اینترنت را نشان دهد. در بین این آمار می توان به درصد استفاده کاربران از iPhone 5 نیز اشاره کرد. این گوشی هوشمند ۵۰% داده بیشتر نسبت به iPhone 4S استفاده کرده است و چهار برابر بیشتر از iPhone 3G.

البته این اولین بار است که موبایل ها گوشی سبقت را از تبلت ها ربوده اند. در میان ۱۰ وسیله برتر در این آمار ۶ مورد گوشی هوشمند، ۳ مورد تبلت و یک مورد فبلت دیده می شود که کاربران تبلت در مقام های چهارم، هشتم و نهم قرار گرفته اند.

آمار جالب دیگری که در این بررسی می توان به آن اشاره کرد این است که ۴۰ درصد داده ها توسط ۱۰ درصد کاربران استفاده می شود که نشان می دهد یک سری از کاربران هستند که زمان زیادی از کار خود را در استفاده از این وسایل هوشمند می گذرانند و اثر زیادی در نتاییج بررسی و احیانا تغییرات آمار داشته اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد