هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی محصولات جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم

اپل در سال گذشته میلادی محصولات مختلفی همچون دو تبلت، نوت بوک و آیفون جدید معرفی و عرضه کرد. اکنون باید ببینیم این کمپانی پیشرو، در سال جدید چه محصولاتی را عرضه می کند.

کارشناسان وب سایت پیپر جفری در تحلیل خود محصولاتی را نام برده اند که چندان مهم و برجسته نیستند. اما می توانند پایه گذار خط تولید جدیدی برای شرکت اپل باشند.

رادیو اپل، مارس ۲۰۱۳

شایعات تولید رادیو اپل از اکتبر سال گذشته میلادی بر سر زبان ها افتاد. به همین دلیل، خبر عرضه این محصول در اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی چندان جای تعجب ندارد. این سرویس رایگان – که می تواند از طریق آگهی پول به دست بیاورد – احتمالا بخشی از آی تیونز و رقیب بزرگی برای پاندورا خواهد بود. درست یک روز پس از اعلام گزارش بلومبرگ نیوز از احتمال عرضه رادیو اپل در ماه اکتبر، سهام پاندورا ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد. تحلیل گران پیپر معتقدند، رادیو اپل همراه با محصول دیگری در ماه مارس امسال عرضه خواهد شد.

ed689af9-4919-42af-84d7-a23b6a7899c5_appleradio

آی پد مینی با نمایشگر رتینا، مارس ۲۰۱۳

فقط در هفته اول فروش در ماه مارس سال گذشته، بیش از ۳ میلیون آی پد با صفحه نمایش رتینا فروخته شد و بر اساس گزارشات وب سایت دیجی تایمز، بین ۸ تا ۱۰ میلیون آی پد مینی در اواخر سال ۲۰۱۲ میلادی فروش رفته است. با این میزان فروش و آمار خوبی که این تبلت ها داشته اند، کاملا منطقی است که اپل بخواهد در صدر بازار تبلت ها باقی بماند. در ماه مارس سال ۲۰۱۱ بود که اپل دومین آی پد خود و در سال ۲۰۱۲ آی پد با صفحه نمایش رتینا را عرضه کرد. نمایشگرهای رتینا از دیده شدن پیکسل های صفحه در فاصله دید معمولی جلوگیری می کند و تصاویر را با کیفیت عالی و بسیار زنده و شفاف نمایش می دهد. رزولوشن صفحه نمایش رتینای آی پد مینی موجود ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل است که با وضوح آی پد دو یکی است.

iphone-5s-ipad-mini-retina-1

 

iOS 7، ژوئن سال ۲۰۱۳

کاربران اپل از اینکه در نسخه ششم سیستم عامل iOS، اپلیکیشن های نقشه گوگل و یوتیوب حذف شده بودند، بسیار عصبانی بودند. نقشه اپل که جایگزین نقشه گوگل شده بود بسیار بد کار می کرد به طوری که تیم کوک – مدیر اپل – در ماه سپتامبر به طور رسمی از همه کاربران عذرخواهی کرد و اعلام کرد تا برطرف کردن مشکلات این نرم افزار، از نرم افزار رقیب استفاده خواهند کرد. همین مساله باعث اخراج شدن مدیر نرم افزارهای موبایل – اسکات فورستال – نیز شد. اپل اکنون تحت فشار است تا iOS 7 را بسیار قدرتمندتر از نسخه های پیشین عرضه کند.

121213030844-google-maps-ios6-large-gallery-horizontalآی فون ۵S، ژوئن ۲۰۱۳

مانستر و کلینتون معتقدند، آی فون ۵S در سپتامبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد اما دیگر گزارش ها حاکی از عرضه آن در ماه ژوئن هستند. باید بدانید، آی فون های ۴S و ۵ در ماه سپتامبر عرضه شدند. صرف نظر از تاریخ عرضه این گوشی، کاربران انتظار دارند دوربین و عمر باتری نسل بعدی آی فون بهبود بیابد. احتمالا ۵S از نظر قد و اندازه و صفحه نمایش مشابه آی فون ۵ است اما امکاناتی به آن اضافه می شود. اپل در هفته نخست عرضه آی فون ۵ در ماه سپتامبر، بیش از ۵ میلیون نسخه از آن را فروخت.

120914021842-apple-iphone-5-large-gallery-horizontal

 تلویزیون اپل، نوامبر سال ۲۰۱۳

منظور از تلویزیون اپل، رسیور موجود این کمپانی به نام Apple TV نیست، منظور خود تلویزیون است. پیش از تعطیلات سال نوی میلادی، بیشتر کاربران و دوستداران برند اپل می دانستند که در سال ۲۰۱۳ باید منتظر تلویزیون اپل باشند. تحلیل گران در مورد این محصول اعتقاد دارند، تلویزیون اپل تا سال ها بدون برنامه خواهد بود. مانستر و کلینتون پیش بینی می کنند، تلویزیون های اپل در اندازه های ۴۲ تا ۵۵ اینچ و قیمت ۱۵۰۰ تا دو هزار دلار عرضه خواهند ش

120816084744-apple-tv-gallery-04-interface-large-gallery-horizontal

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد