هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی حرفه‌ای‌ترین آنتی‌ویروس‌های امنیتی اندروید

تلفن‌های همراه، طعمه جدید سارقان سایبری هستند. این روزها با گوشی‌های هوشمند و حرفه‌ای رنگارنگی که در دست بیشتر کاربران اینترنت وجود دارد، کمتر وقت خود را پشت کامپیوترهای خانگی تلف می‌کنند. از این‌رو مجرمان سایبری همیشه و همه‌جا در کمین کاربران اینترنت هستند.

حرفه‌ای‌ترین آنتی‌ویروس‌های جهان نسخه موبایلی محصولات خود را عرضه کرده‌اند که نصب و اجرای آن‌ها برای حفظ امنیت کاربران اندروید ضروری ا‌ست.

Kaspersky Mobile Security

Kaspersky Mobile Securityکسپرسکی در حال حاضر جزو قوی‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای امنیتی اندروید برای گجت‌های مختلف این سیستم‌عامل است. این آنتی‌ویروس همان اندازه که از کامپیوترها در برابر ویروس‌ها حفاظت می‌کند، گوشی‌های هوشمند را نیز از شر نرم‌افزارهای جاسوسی و مخرب نجات می‌دهد. حفاظت در برابر ویروس‌ها، اسپم‌ها، تماس‌های ناخواسته، کنترل متن اس‌ام‌اس‌ها و اسکن مبتنی بر پردازش ابری برنامه‌های دانلود شده، از مهم‌ترین وظایف این برنامه است.Kaspersky Mobile Security  قادر است در صورت مفقود‌شدن گوشی، حتی اگر سیم‌کارت جدیدی وارد آن شده باشد، آن را از طریق نقشه‌های گوگل جستجو کند. اندروید ۲/۲ به بعد برای نصب این اپ کافی‌ است.


AVG Antivirus

AVG  از آنتی‌ویروس‌های پرکاربرد و محبوب در میان کاربران اینترنت است. نسخه موبایلی این برنامه راه‌حل مناسبی برای حفاظت از گوشی در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها، نرم‌افزاری جاسوسی ‌و بدافزارهای مخرب است. اسکن برنامه‌ها، تنظیمات گوشی و فایل‌های اطلاعاتی در زمان بسیار کم، پیدا کردن گوشی از طریق نقشه‌های گوگل، رمزگذاری فایل‌های محرمانه، از بین بردن برنامه‌هایی که سبب پایین‌آمدن سرعت گوشی و یا هنگ کردن آن می‌شود و حفظ شارژ باتری از مهم‌ترین مزایای این برنامه است. اپلیکیشن AVG Antivirus کمتر از ۳ مگابایت حجم دارد و برای اندروید ۲/۱ و بالاتر معرفی شده است.

Norton Spot

جدید‌ترین نسخه نرم‌افزار امنیتی نورتون است. این برنامه یک آنتی‌ویروس حرفه‌ای است که به شما کمک می‌کند ویروس‌هایی که قصد هک‌کردن و استفاده از اطلاعات گوشی‌تان را دارند، شناسایی و آن‌ها را از بین ببرید. این برنامه ویروس را شناسایی می‌کند، راه فرار آن را می‌بندد، آن را می‌کشد و جلوی ورود مجدد آن‌ را می‌گیرد. این برنامه یک ویژگی خوب دیگر هم دارد و آن اسکن پیامک‌های وارد شده به گوشی و شناسایی و حذف پیام‌های تبلیغاتی و آزاردهنده است که البته در ایران کاربرد ندارد. Norton Spot  برای اندروید ۲/۱ به بالا کاربرد دارد.

ESET Security

ESET SecurityESET یکی دیگر از نرم‌افزارهای امنیتی معتبر است که از مدت‌ها پیش برای کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌شده است. نسخه موبایلی آن هم برای گوشی‌های اندروید طراحی شده و در صورت استفاده از آن می‌توانید گوشی موبایل خود را در برابر ویروس‌های پنهان شده در برنامه‌ها حفظ کنید. این برنامه قابلیت‌های امنیتی قدرتمندی مانند اسکن‌کردن گوشی در هنگام انجام عملیات بانکی برای پیشگیری از نفوذ سارقان، قفل کردن گوشی با یک اس‌ام‌اس در زمان گم‌شدن آن، پاک‌ کردن کل مموری از راه دور و تعیین محل گم شدن گوشی به‌وسیله اس‌ام‌اس دارد. حجم آن ۳/۳ مگابایت است و قابل اجرا در اندروید ۲ به بعد است.

File Hide Pro

File Hide ProFile Hide Pro یک برنامه امنیتی برای پنهان‌کردن فایل‌های اطلاعاتی مهم و خصوصی است. این اپ به شما کمک می‌کند عکس‌ها، فیلم‌ها و اطلاعات محرمانه خود را از دستبرد غریبه‌ها در امان نگاه دارید. نمای ظاهری این برنامه شبیه یک ماشین‌حساب است و کسی نخواهد فهمید که شما از آن به‌عنوان یک گاوصندوق استفاده کرده‌اید. فایل‌ها را در آن مخفی می‌کنید و با یک رمز هر زمان که خواستید به آن دسترسی خواهید داشت. این برنامه حجم زیادی ندارد. برای اندروید۲/۱به بعد می‌توان آن را استفاده کرد و یکی از بهترین برنامه‌های امنیتی اندروید به شمار می‌رود.

Anti Spy Mobile PRO

Anti Spy Mobile PRO
کاربران گوشی‌های هوشمند می‌دانند که به‌جز آنتی‌ویروس‌ها، نرم‌افزارهای دیگری هم هستند که کار مبارزه با برنامه‌ها و نرم‌افزارهای جاسوسی را انجام می‌دهند. اگر می‌خواهید اطلاعات گوشی شما مورد دستبرد و جاسوسی قرار نگیرد، باید یکی از این اپ‌ها را روی گوشی‌تان نصب کنید.‌Anti Spy Mobile یک اسکنر حرفه‌ای نرم‌افزارهای جاسوسی است که وظیفه شناسایی و حذف برنامه‌های کاربردی نرم‌افزارهای جاسوسی روی تلفن همراه را انجام می‌دهد. این برنامه که به‌تازگی معرفی شده است، بسیار حرفه‌ای است و برای اندروید ۲ به بعد قابل اجرا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد