هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی تبلت، نوت‌بوک و دسک‌تاپ GIGABYTE در یک محصول

مدل T1125N-B از کامپیوترهای همراه محبوب برند GIGABYTE در بازار داخلی است که صفحه نمایش آن به طور کامل روی بدنه خوابیده و شکل و شمایل یک تبلت را پیدا می‌کند. در حقیقت این نوت بوک یک محصول سه کاره نامیده می‌شود که هم نوت بوک، هم تبلت و هم دسک‌تاپ است.

 این نوت‌بوک به پردازنده Intel 470UM Core i5 1/68 GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت مجهز است. در مورد کارت گرافیکی این نوت‌بوک هم باید بگوییم که این نوت‌بوک مجهز به کارت گرافیک Nvidia GeForce 310M است.

 مدل T1125N-Bاین نوت‌بوک برای پخش ویدئوی Full HD و اجرای بعضی بازی‌های رایانه‌ای مناسب است. نمایشگر براق ۱۱/۶ اینچی موجود روی این نوت بوک نیز رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل را ارائه می‌دهد که برای چنین نمایشگر کوچکی بسیار بالا است. تصاویر بسیار شارپ هستند و روشنایی نمایشگر تا حد زیادی بالا می‌رود. کیفیت دید از زاویه در حد متوسط است.

این نوت‌بوک همچنین پورت‌های زیادی را در خود جای داده است. در لبه‌ سمت راست دستگاه یک کارتخوان SD، یک پورت ۰/۳ USB، یک پورت استاندارد USB 0/2، خروجی HDMI و یک شیارKensington Lock دیده می‌شود. در لبه‌ سمت چپ هم یک Ethernet Port، اتصال Docking Station، خروجی VGA و پورت e-SATA/USB قرار دارد. وب‌کم ۳/۱ مگاپیکسلی نیز تصاویر نسبتا شارپ و رنگارنگی را حتی در شرایط نوری ضعیف ارائه می‌کند.
این دستگاه همچنین به یک DockStation مجهز است که این محصول را به یک رایانه‌ دسک‌تاپ تبدیل می‌کند. در وب سایت خود شرکت این نوت‌بوک را سه کاره نامیده‌اند که می‌تواند یک لپ‌تاپ، تبلت و دسک‌تاپ باشد. برای اینکه T1125N را به Dock وصل کنید باید در حالت تبلت باشد و باید آن را در جهت عمودی یا Portrait نگه دارید. سپس Dock به تبلت وصل می‌شود و تبلت همانند یک نمایشگر به صورت عمودی روی میز قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به این Dock ماوس، صفحه کلید و نمایشگر هم وصل کنید. به علاوه می‌توانید این تبلت را از طریق Dock نیز شارژ کنید.

این نوت‌بوک را می‌توانید از طریق Dock نیز خاموش و روشن کنید. از دیگر پورت‌های موجود روی Dock می‌توان به ۲ پورت USB نسخه‌ ۳، دو پورت USB نسخه‌ ۲، خروجی HDMI، پورت VGA، ورودی/ خروجی Audio و Ethernet اشاره کرد.

تجهیز به باتری ۶CELL با قابلیت کارکرد ۴ ساعت از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ سه کاره است. این دستگاه با قیمتی در حدود دو میلیون تا دو میلیون و ۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد