هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود بازی Call of Duty Black Ops II سربازان فوق پیشرفته

 دانلود بازی Call of Duty: Black Ops II سربازان فوق پیشرفته

مشخصات تریلر دوبله شده از بازی :
|میکس و صداگذاری تریلر : فرشاد شمسی خانی|
| کاری از تیم دوبله میهن دانلود ( استودیو رسانه افزار مهر ) رسانه|
مدیر دوبلاژ : مجتبی ایزدی

گروه دوبلاژ :
مجتبی ایزدی
مریم علیزاده
علی سهیلی
سید محمد صالح هاشمی
مسعود ایزدی
علی باقری
|نسخه ی SKIDROW به پست اضافه شد|

با توجه به جدیدترین نشانه های موجود ،Treyarch در زیر فشار زیاد و در کانون توجه قرار گرفته.این استدیو ریسک های بزرگی را انجام داده که می تواند باعث شکست و یا یک فروش بی سابقه برای سری Call Of Duty شود چرا که این بازی بزرگترین فرانچایز در صنعت بازیهای ویدئویی است که سالانه بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهد.هر COD جدید رکوردهای فروش بازیها در سال را می شکندLamia گفت:"آنچه ما در اینجا ساخته ایم بهترین راز نگه داشته شده در بازیهای رایانه ای است ، زیرا من فکر نمی کنم که آن چیزی بوده باشد که هرکسی انتظار دیدن آن را داشت.ما متوجه شدیم که با داستانی که برای بازی اول ساختیم تنها یک مورد سطحی ایجاد کردیم.ما می خواستیم سبک کار خود را با داستانهای تاریخی به مرحله بعدی کار ببریم."شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین 4 rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست.قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.اهداف تهاجمی، چالش های دشواری را حتی برای یک تیم با تجربه رقم می زند که چنین موقعیت هایی را فقط یک سازنده ی بازی Call of Duty برایتان رقم میزند. هر شماره ی جدیدی از بازی که منتشر میشود با آزمون پیشی گرفتن از شماره ی قبلی خود مواجه می شود و شرکت Treyarch نیز مطمئناً به دنبال چنین چیزی می باشد. از همان لحظه ی اولی که من دمو را مشاهده کردم، اهداف Treyarch مشخص بودند: آن ها در حال بالا بردن تنش در بازی هستند. اولین صحنه ای که من از بازی Black Ops 2 در حین نبرد دیدم یک ماشین زره ای بود که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را اسکورت می کرد. کاروان موتوری همراه آنان زیر فشار سنگینی وارد لُس آنجلس شدند. به سمت مرکز شهر که نگاه کردم، آسمان پوشیده از هواپیماهای بی سرنشین آمریکایی بود که حملات سایبریشان متوجه ما شده بود

  قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:
  
فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید

 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید 

  راهنمای نصب بازیCall of Duty Black Ops II:


چنانچه بعد از نصب و کرک نمودن بازی ، در اجرای بازی با مشکل مواجه شدید تاریخ ویندوز خودرا به 13 نوامبر 2012 میلادی و time Zoon را به (UTC+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi تغییر دهید .

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
SYSTEM REQUIREMENTS 

System Requirements
Minimum System Requirements
OS: Windows Vista (Service Pack 2 and all available windows updates) 32-bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon 3870 or higher performance)
Graphics card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series with NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance)
Sound card: DirectX Compatible
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive

 http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )

دانلود- Download From Rapidshare



لینک های دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد