هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی دو گوشی جدید از موتورولا با صفحه نمایش بزرگ

موتورولا به تازگی دو گوشی جدید با نام‌های Electrify 2 XT881 و Photon Q 4G LTE معرفی کرده که از پردازنده دوهسته‌ای و صفحه نمایش بزرگ برخوردارند.

Electrify 2 XT881 جدیدترین گوشی موتورولاست که به پردازنده دوهسته‌ای ۲/۱ گیگاهرتزی مجهز شده و از دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی صفحه نمایش ۳/۴اینچی لمسی خازنی دارد که وضوح تصویر صفحه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در مقابل خراشیدگی مقاومت دارد.

این گوشی از سرویس‌های شبکه CDMA و GSM بهره می‌برد و با شبکه‌های چین سازگار است.

ضخامت این گوشی فقط ۴/۸ میلی‌متر است بنابراین در رده گوشی‌های باریک دنیا قرار می‌گیرد.
یکی از خصوصیات این گوشی که ممکن است برای بسیاری از کاربران جالب نباشد، پشتیبانی نکردن از کارت حافظه microSD است، اما از ۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت RAM بهره می‌برد که ظرفیت معمولی است.

پشتیبانی از اتصالات GPRS، EDGE، HSDPA، Wi-Fi، بلوتوث v4.0 با A2DP و microUSB v2.0 از دیگر امکانات این گوشی به شمار می‌رود.

دوربین XT881 هم ۸ مگاپیکسلی است و می‌توان تصاویری با وضوح ۲۴۴۸×۳۲۶۴ پیکسل با قابلیت نشان‌گذاری مکانی و زمانی، تشخیص صورت و تثبیت کننده تصویر ثبت کرد. امکان ضبط ویدیو هم با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل وجود دارد.

دوربین ثانویه این گوشی هم VGA است و از نسخه v4.0.4 (Ice Cream Sandwich) سیستم عامل آندرویید بهره می‌برد.پردازنده گوشی ۲/۱ گیگاهرتزی دوهسته‌ای TI OMAP 4430 است و از پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX540 بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رادیو FM با RDS، فایل های صوتی و تصویری MP3/WAV/WMA/AAC+ و MP4/WMV/H.263/H.264 اشاره کرد.باتری این گوشی هم ۱۷۸۰ میلی‌آمپری لیتیوم یونی است و با توجه به اینکه این گوشی یک دستگاه هوشمند قدرتمند است نگه داشته شارژ به مدت ۱۱ ساعت در حال مکالمه مناسب به نظر می‌رسد.

Photon Q 4G LTE یک گوشی با پشتیبانی از سرویس‌های شبکه نسل چهارم است که علاوه بر پردازنده پرقدرت با شبکه‌های ۴G امکان دسترسی پرسرعت‌تر به سرویس‌های وب را فراهم می‌کند. این گوشی هم صفحه نمایش ۳/۴اینچی لمسی خازنی TFT دارد و از وضوح تصویر ۹۶۰×۵۴۰ پیکسل بهره می‌برد.

این گوشی با همه سرویس‌های شبکه CDMA، GSM، HSDPA و LTE سازگار است.

این گوشی دارای صفحه کلید کامل QWERTY است که به شکل کشویی در کنار گوشی تعبیه شده است بنابراین ضخامت و وزن گوشی هم افزایش پیدا کرده است.

ضخامت این گوشی ۷/۱۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۰ گرم است.این گوشی هم همانند Electrify از کارت microSD برای ارتقای حافظه پشتیبانی نمی‌کند اما حافظه داخلی گوشی ۸ گیگابایت است و یک گیگابایت RAM دارد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از سرویس‌های GPRS، Wi-Fi، بلوتوث v4.0، microUSB و فناوری NFC اشاره کرد.

دوربین این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است و می‌توان تصاویری با وضوح ۲۴۴۸×۳۲۶۴ پیکسل با قابلیت نشان‌گذاری مکانی و زمانی، تشخیص صورت و تثبیت کننده تصویر ثبت کرد. امکان ضبط ویدیو هم با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل وجود دارد.دوربین ثانویه گوشی هم قادر است تصاویر ویدیویی را با کیفیت HD نمایش دهد.

این گوشی هم از نسخه v4.0.4 (Ice Cream Sandwich)  سیستم عامل آندرویید بهره می‌برد و به پردازنده ۵/۱ گیگاهرتزی دوهسته‌ای مجهز شده است.

این گوشی پورت HDMI دارد که امکان اتصال گوشی را به سایر دستگاه‌های الکترونیکی فراهم می‌کند و از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/WAV/WMA/AAC+ و MP4/WMV/H.263/H.264، قابلیت حذف نویز با میکروفن اختصاصی و باتری ۱۷۸۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد که امکان نگه‌داشتن شارژ به مدت ۳۰/۷ ساعت درحال مکالمه و ۲۲۰ ساعت در حال آماده‌باش را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد