هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ET2012IUTS؛ سیستم‌ چندکاره ایسوس با قابلیت اتصال به دیوار

سیستم‌های چندکاره (All-In-One)  ایسوس کم‌وبیش به نماد محصولات AIO در بازار تبدیل شده و به دلیل کارایی بالا و اشغال فضای اندک، با استقبال خوبی از سوی کاربران خانگی و کارکنان ادارات روبه‌رو شده‌اند.

 عضو جدید این خانواده ET2012IUTS است که از طراحی زیبا و جذابی بهره می‌برد و در عین حال، با قابلیت اتصال به دیوار و ضخامت اندک خود (۲۲ تا ۵۶ میلی‌متر) فضای کمی را اشغال خواهد کرد.

این سیستم در دو مدل با پردازنده‌های Core i5 2400S با شش مگابایت کش و فرکانس ۲,۵ گیگاهرتز، یا Core i3 2120 با سه مگابایت کش و فرکانس کاری ۳,۳ گیگاهرتز به همراه چیپ‌ست‌های H61 و H67 اینتل عرضه می‌شود. صفحه نمایش ۲۰ اینچی این دستگاه با نور پس‌زمینه LED از تفکیک‌پذیری ۹۰۰ ×۱۶۰۰و قابلیت چندلمسی پشتیبانی می‌کند. رم در نظر گرفته شده برای این دستگاه در مدل مبتنی بر Core i3 چهار گیگابایت و در مدل Core i5 هشت گیگابایت است.

این دستگاه برای فضای ذخیره‌سازی از ۵۰۰ گیگابایت تا یک ترابایت هارددیسک SATA یا ۳۲ تا ۶۴ گیگابایت SSD استفاده می‌کند. درایو نوری این دستگاه که به صورت شیاری در بدنه آن تعبیه شده، توانایی خواندن دیسک‌های بلوری را نیز دارد. برای فراهم‌آوردن قابلیت‌های ارتباطی کافی، تعداد زیادی پورت در پشت و بدنه دستگاه (برای حالت نصب شده روی دیوار) تعبیه شده است.

پورت‌های پشتی دستگاه شامل  دو پورت USB 2.0، یک پورت VGA، پورت سریال و شبکه است و در بدنه کناری یک پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0، خروجی‌های هدفون و میکروفون، پورت HDMI و شکاف کارت حافظه پیش‌بینی شده است. یک وب‌کم سه مگاپیکسلی و پشتیبانی از شبکه‌های بی‌سیم ۸۰۲٫۱۱b/g/n امکانات ارتباطی این سیستم همه‌کاره را کامل می‌کنند. این دستگاه که تنها با رنگ مشکی عرضه می‌شود، ۵,۷ کیلوگرم وزن دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد