هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

برترین آنتی ویروس های رایگان در سال ۲۰۱۲ میلادی

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران رایانه و اینترنت، آلودگی به ویروس و فایل‌های مخرب است.

در واقع ویروس‌ها برنامه‌های مخفی و مخربی هستند که با نفوذ به کامپیوتر شما اجرا شده و اگر از فعالیت آنها جلوگیری نشود، ضمن ایجاد اختلال در امور، به سرعت تکثیر شده و تمام فایل‌ها را آلوده می‌کنند. برخی از ویروس‌ها توانایی آسیب رساندن به سخت‌افزار رایانه را نیز دارند.

1x1.trans برترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2012 میلادیآنتی‌ویروس نرم‌افزاری است که ویروس‌ها را شناسایی کرده و برای حذف آنها و پاکسازی کامپیوتر اقدام می‌کند. کشف ویروس‌ها یا از طریق بانک اطلاعاتی آنتی‌ویروس انجام می‌شود یا از طریق بخش هوشمند نرم‌افزار که فایل‌های مخرب ناشناخته را تشخیص می‌دهد. در نتیجه طبیعی است که یک آنتی‌ویروس همواره باید به روز شود.

برخی از آنتی‌ویروس‌ها طی برخی اقدامات امنیتی، امکان نفوذ ویروس‌ها به کامپیوتر شما را هم از بین برده یا احتمال آن را بسیار پایین می‌آورند. سال‌هاست آنتی‌ویروس‌های متعددی توسط شرکت‌های مختلف تولید و عرضه شده است و با توجه به اینکه نصب بیش از یک آنتی‌ویروس روی کامپیوتر باعث اختلال در انجام فعالیت سیستم عامل می‌شود همیشه این سوال در ذهن کاربران وجود داشته که کدام آنتی‌ویروس بهتر است.

بهترین راه برای انتخاب، استفاده از نظرات متخصصان و کاربران حرفه‌یی است. از آنجا که قیمت یک نرم‌افزار تاثیر بسیاری در انتخاب آن دارد، در این مقاله به معرفی ۱۰ آنتی‌ویروس برتر رایگان جهان در سال ۲۰۱۲ می‌پردازیم. برای استفاده از هرکدام از این آنتی‌ویروس‌ها کافی است نام آن را جست‌وجو کرده و از سایت سازنده دانلود کنید. توجه کنید نخستین کار پس از نصب آنتی‌ویروس به‌روزرسانی آن است.

Microsoft Security Essentials

1x1.trans برترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2012 میلادی

 این آنتی‌ویروس بسیار سبک، توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این نرم‌افزار کامپیوتر شما را در برابر انواع ویروس و تروجان مراقبت کرده و در اینترنت و شبکه نیز از امنیت اطلاعات شما مراقبت می‌کند. این آنتی‌ویروس در سپتامبر سال ۲۰۰۹ میلادی به صورت عمومی در اختیار کاربران ویندوز قرار گرفت و فقط به صورت رایگان ارائه شده و نسخه تجاری ندارد.

Avast Free Antivirus

 1x1.trans برترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2012 میلادیاین نرم‌افزار که توسط شرکتی در کشور چک ارائه می‌شود، نخستین بار سال ۱۹۸۸ ارائه شد و در حال حاضر بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر دارد.

این آنتی‌ویروس دارای دو نسخه رایگان و تجاری است و نسخه رایگان آن شما را در برابر ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها، ایمیل‌های مخرب، روت‌کیت‌ها، برنامه‌های ناخواسته و حملات اینترنتی مراقبت می‌کند. رابط کاربری گرافیکی این نرم‌افزار بسیار کاربرپسند است.

Avira Free Antivirus

1x1.trans برترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2012 میلادیشرکت آویرا که یک شرکت آلمانی محسوب می‌شود، بیش از صد میلیون کاربر و ۳۰۰ پرسنل در سراسر جهان دارد. نسخه رایگان آنتی‌ویروس آویرا در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ جزو صد محصول برتر رایانه‌یی جهان از دید مجله PC WORLD قرار گرفت. آویرای رایگان شما را در برابر ویروس‌ها و تروجان‌ها و روت‌کیت‌ها محافظت کرده ولی برای محافظت در برابر حملات اینترنتی و هرزنامه‌ها و بسیاری امکانات دیگر ناگزیر به خرید نسخه تجاری آن خواهید بود.

Panda Cloud Antivirus

1x1.trans برترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2012 میلادیضدویروس ابری پاندا در واقع یک نرم‌افزار است که فایل‌های شما را در محلی خارج از کامپیوتر خودتان بررسی و پاکسازی می‌کند. طی تحقیقات به عمل آمده، این نرم‌افزار بدافزارها را تا ۸۷/۹۸ درصد و وب‌سایت‌های مخرب را تا ۴/۷۱ درصد شناسایی می‌کند که آمار قابل توجهی به حساب می‌آید. به دلیل استفاده از شیوه ابری، این آنتی‌ویروس تنها سه درصد از منابع کامپیوتر را مصرف می‌کند. در سال ۲۰۰۹ این محصول عنوان بهترین آنتی‌ویروس رایگان را از مجله PC Magazine دریافت کرد.

PC Tools Antivirus

1x1.trans برترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2012 میلادیبالاخره نوبت به کاربران شرکت اپل رسید. شرکت استرالیایی پی‌سی‌تولز با دارا بودن بیش از ۲۰۰ کارمند در سراسر جهان، تا به حال بیش از صد جایزه برای محصولاتش دریافت کرده است. آنتی‌ویروس تولیدی این شرکت، مخصوص کامپیوترهای اینتل شرکت اپل بوده و این کاربران را در برابر ویروس‌ها و انواع فایل‌های مخرب محافظت می‌کند. نکته جالب درباره این آنتی‌ویروس این است که می‌تواند ویروس‌های مربوط به سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس را نیز تشخیص داده و نابود سازد.

Comodo Free Antvirus

1x1.trans برترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2012 میلادیشرکت کومودو که در بریتانیا تاسیس شده است و هسته مرکزی آن در امریکا واقع است، محصولات نرم‌افزاری بسیاری تولید می‌کند که بیشتر آنها در زمینه مقابله با بدافزارها و امنیت رایانه هستند. محصولات این شرکت عموما رایگان بوده و برای هر کاربردی جداگانه ارائه می‌شوند. به طور مثال نرم‌افزار دیواره آتش این شرکت به صورت جداگانه از نرم‌افزار پاکسازی آن ارائه می‌شود. آنتی‌ویروس رایگان کومودو در لیست پنج آنتی‌ویروس برتر از نگاه مجله PC World قرار دارد.

BitDefender

1x1.trans برترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2012 میلادیاین آنتی‌ویروس محصول شرکت وین‌سافت است. وین‌سافت یک شرکت رومانیایی است که بیش از ۱۰ میلیون کاربر در جهان را به خود اختصاص داده است. اکثر محصولات این شرکت تجاری بوده و در نسخه رایگان آن شما فقط از برخی امکانات برخوردار خواهید بود.

AVG Free Antivirus

1x1.trans برترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2012 میلادیای‌ و‌ی‌ جی تولید‌کننده نرم‌افزارهای ضدویروس برای ویندوز و لینوکس است. این شرکت در سال ۱۹۹۱ در چک تاسیس شد و بخش اعظمی از سهام آن در سال ۲۰۰۵ توسط اینتل خریداری شد. در نسخه رایگان این آنتی‌ویروس که مجله PC World امتیاز «خیلی خوب» را به آن داده است، شما امکانات بسیاری در زمینه کشف و پاکسازی بدافزارها در اختیار خواهید داشت.

Malwarebytes Anti-Malware

1x1.trans برترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2012 میلادی

این نرم‌افزار امریکایی در سال ۲۰۰۸ ارائه شد. در نسخه رایگان شما می‌توانید به صورت دستی سیستم را اسکن کرده و بدافزارها را پاکسازی کنید اما در نسخه تجاری می‌توانید از اسکن لحظه‌یی یا زمانبندی شده نیز استفاده کنید. این آنتی‌ویروس نیز امکان شناسایی و از بین بردن روت‌کیت‌ها، جاسوس افزارها، تبلیغ افزارها و موارد مشابه را داراست.

Spyware Doctor

1x1.trans برترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2012 میلادی

و بالاخره رتبه آخر این لیست نیز در اختیار شرکت پی‌سی‌تولز است. این نرم‌افزار که آخرین نسخه آن در سال ۲۰۱۱ ارائه شد، به طور تخصصی جهت مقابله با نرم‌افزارهای جاسوسی طراحی شده که البته در نسخه‌یی دیگر همراه آنتی‌ویروس نیز ارائه می‌شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی زیبایی داری
با وبلاگ من تبادل لینک می کنی؟

reza سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

agha lotfan chand ta antivirus bezarid baray download

zahra سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

tnx

arman سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

ا سلام و تشکر از مطالب جالبت
اگه دوست داری وبلاگت از بازدید کننده منفجر شه به من یه سر بزن
وکد و کپی کنو وبلاگتو ثبت کن و روزانه یک لینک ارسال کن
یا علــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد