هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مقایسه تبلت های اندرویدی مخصوص بازی

یک تبلت مناسب و خوب برای بازی باید از نظر سخت افزاری قدرتمند باشد و نیز گشتره وسیعی از بازی های مناسب خودش را در برگیرد . از هر دو این وجه ها iPad2  بی رقیب است . در مورد توانایی فوق العاده این تبلت در نشان دادن تعداد تصاویر در هر ثانیه باید آن را سرآمد دیگر تبلت ها بدانیم .

در iPad2  ، ۵۲ فریم در هر ثانیه نشان داده می شود که این رکورد تقریبا ۲۷ درصد بالاتر از نزدیک ترین تعقیب کننده اش یعنی – ایسر A100 – هفت اینچی ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل است که ۴۱ فریم در ثانیه نمایش می دهد . این می تواند یک شرایط رویایی برای انجام بازی های رایانه ای به خصوص بازی های اکشن و پرحرکت باشد و اوج هیجان و لذت را برای کاربر به دنبال داشته باشد.

نتایج متنوعی در آزمایشاتی که ما از تبلت های لانه زنبوری انجام دادیم به دست آمد . در حقیقت برای اندرویدهای مدل ۳/۱ و ۳/۲ با هسته های مشابه تفاوتی در حد ۷۷ درصد به دست آمد .

مقداری از این تفاوت شاید به خاطر اختلاف در اندازه نمایشگر انها باشد چرا که گاهی کارخانه مجبور است برای انجام تنظیمات دقیق و اجرای بهتر برنامه ها در بعضی از ویژگی های تبلت تغییراتی ایجاد کند .

1x1.trans مقایسه تبلت های اندرویدی مخصوص بازی در هر صورت بیشتر اندرویدهای مجهز به Tegra2 بین ۲۰ تا ۳۰ فریم در ثانیه را در نمایشگرهای خو نشام می دهند . ( در حالی که در لپ تاپ ها و رایانه های شخصی خانگی ۳۰ فریم بر ثانیه حداقل سرعت نمایش تصویر انجام بازی ها است ، هر چند که بازی ها در سرعت فریم های کمتر هم قابل اجرا باشند .)

مهم ترین معیاری که ما برای محک زدن تبلت ها در این زمینه در نظر گرفتیم ، گرافیک سه بعدی آنها است . اما بازی های زیادی وجود ندارند که در تبلت های اندروید بدون وجود محدودیت بتوان از بازی با آنها لذت برد ( اگر علاقمند به انجام این بازی ها هستید ، بد نیست نگاهی به خصوصیات Nvidia Tegra2  بیندازید ) .

1x1.trans مقایسه تبلت های اندرویدی مخصوص بازی بازی های عمومی مثل انگری بردز و بیجولد ، نیازی به گرافیک بالایی برای بازی ندارند . در حقیقت در حال حاضر شما بازی های زیادی را پیدا نمی کنید که برای تبلت اندروید مناسب باشد در حالی که تعداد زیادی از بازی ها در ژانرهای مختلف برای iPad فراهم و در دسترس است که بخ خوبی با سیستم عامل iOS همخوانی دارد و از این لحاظ اپل را به راحتی می توان بر اندرویدها برتری داد .

از طرفی از انجایی که برنامه های اندروید برای تمام تبلت هایی که با سیستم اندروید فعال هستند کاربرد دارد ، شما نمی توانید از فروشگاه بخواهید تا یک بازی مخصوص تبلت خاص مدل شما در اختیارتان بگذارد .

حالا که اندروید ۴ نیز عرضه شده وضعیت ممکن است کمی فرق کند . با ورد « ساندویچ بستنی » نرم افزارهای اندروید در اندازه های مختلف نمایشگرها قابل اجرا خواهند بود و انتظار می رود بازی های متنوع بیشتری برای اندروید به بازار بیاید.

1x1.trans مقایسه تبلت های اندرویدی مخصوص بازی تبلت S سونی نسبت به سایر اندرویدها قابلیت انجام بازی های بیشتری را دارد زیرا به منبع بازی های پلی استیشن سونی متصل است که سال های سال است در عرضه بازی های ایانه ای پیشتاز است ( اگر چه شاید روی هم ۱۲ بازی باشد که از این مجموعه به درد تبلت هایش بخورد ، ولی این انتظار می رود که در آینده نزدیک به تعداد آنها افزوده شود . )

گفته می شود که شرکت سونی قصد دارد تعداد زیادی از بازی های کلاسیک  پلی استیشن را برای استفاده در اندروید فراهم کند. در اولین گام هم بازی معروف و قدیمی کرش بندیکوت را برای تبلت هایش آماده کرده که با توجه به شرایط ویژه کنترلر های تبلت ، خیلی بیشتر از کرشی که قبلا سراغ داشتید هیجان انگیز و سرگرم کننده است .

سونی قصد دارد برنامه هایی را تدوین کند تا کاربرانش به طور مستقیم بتوانند از تمام بازی های پلی استیشن برای تبلتشان هم استفاده کنند . اما فعلا این یک سلاح سری است که هنوز از درکارخانه سونی بیرون نیامده است . در آزمایش هایی که ما از نظر بازی به عمل آوردیم ، تبلت S  سونی تقریبا با تبلت Lenovo Think pad  همپایی می کرد به طوری که هر دو سرعت تصویری معادل ۳۰ فریم بر ثانیه داشتند و از گرافیک نسبتا مناسبی بای یک بازی لذت بخش برخوردار بودند .

1x1.trans مقایسه تبلت های اندرویدی مخصوص بازی اما اندروید هم یک برگ برنده دارد ، بازی های جدید به وسیله کنترلهای فیزیکی که به وسیله بلوتوث یا USB هدایت می شوند ، پشتیبانی شده اند . این یکی از امکانات فوق  العاده این تبلت هاست در حالی که اپل امکان چنین اقدامی را ندارد زیرا iPad2 فاقد پورت USB  است و در iOS اجازه استفاده از کنترلرهای هدایت شونده به وسیله بلوتوث برای اتصال به تبلت وجود ندارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد