هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

HMX-W300؛ دوربین جیبی سامسونگ با ضبط Full HD در اعماق دریا

عکس گرقتن از لحاظ خاطره انگیز با دوستان و آشنایان یکی از لدت بخش ترین کارهایی که امروزه هر کسی که به دامن طبیعت می رود به آن مشغول است.

برای این منظور شرکت سامسونگ به تازگی محصول عجیبی وارد بازار کرده است که تقریبا نگرانی هایی که ندارید را نیز حل کرده است!

 Pocket Cam HMX-W3 محصول جیبی جدید و بسیار زیبای سامسونگ است که با آن می توانید در عمق ۱۶٫۴ فوت زیر آب دریا ببرید!

بدون نگرانی از ارتفاع ۶٫۵ فوتی به زمین بیندازید و سالم تحویل بگیرید و همچنین بدون اینکه خرابی ایجاد شود در گردو غبار عکاسی کنید. در حالت Auto Aqua می توانید در عمق ۳ متری با آن فیلمبرداری و عکاسی کنید.


این دوربین سبک از سنسور ۵ مگاپیکسلی برای فیلبرداری Full HD 1920×۱۰۸۰/۳۰p و از سنسور ۵۰۵ مگاپیکسلی برای عکاسی استفاده می کند. این دوربین دارای زوم دیجیتال ۳ برابر است. برای تصویربرداری بهتر در این دوربین از تکنیک blur-freeبرای ایجاد تصاویر واضح و شفاف تر استفاده شده است.

در این دوربین می توانید هر لحظه فیلمبرداری را متوقف کنید و ادامه فیلمبرداری را در ادامه همان فایل قبل ضبط کنید.  می توانید کلیپ های استانداری برای خود داشته باشید و از پس زمینه های زیباو صداها و ویدئوهای دلخواه خود در عکس ها استفاده کنید.

برای ذخیره سازی از کارت های microSD/SDHC/SDXC پشتیبانی می کند و امکان شارژ بر روی رایانه را با درگاه USB فراهم کرده است.

در حین اتصال به رایانه می توانید از نرم افزار Intelli-Studio که بصورت buit-in در دوربین قرار دارد برای ادیت و اشتراک گذاری عکس ها و ویدئو ها استفاده کنید. علاوه بر اینکه دارای صفحه نمایش ۲٫۳ اینچی برای کار بر روی گزینه ها  و دیدن تصویر و فیلم های ضبط شده هست، می توانید با استفاده از خروجی HDMI برای نمایش بر روی صفحه های بزرگتر نیز استفاده کنید.

نکته بسیار مهم این دوربین قیمت بسیار مناسب ۱۶۹دلاری آن است که با رنگ های مشکی، قرمز و نارنجی به بازار عرضه می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد