هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

افت قیمت ۱۰۰ هزار تومانی گوشی نوکیا N8

فروشندگان گوشی های نوکیا از افت قیمت ۱۰۰ هزار تومانی گوشی N8 این برند در سطح بازار تلفن همراه خبر دادند.

در پی کاهش قیمت نرخ ارز بهای بیشتر گوشی از جمله N8 تا سقف ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد.

گوشی N8 نوکیا که چندی پیش  به بهای ۶۰۵ هزار تومان می رسید هم اکنون با قیمت ۵۰۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

نوکیاN8 با وجود بزرگترین سنسور دوربینی که تا به حال روی موبایل قرار داشته به همراه دوربین ۱۲مگاپیکسلی با لنز کارل زایس و فلش زنون عکاسی با بالاترین کیفیت را ممکن می سازد.

این گوشی ضمن تجهیز به جدیدترین امکانات سیستم عامل سیمبین، محبوب ترین پلتفرم موبایل ، می تواند با سلایق مختلف کاربران گوشی های هوشمند در ایران به ویژه در زمینه سرگرمی همگام شود.

این گوشی فیلم برداری با کیفیت HD و وضوح p720 را نیز ممکن کرده است و علاقه مندان به تصویر برداری می توانند با استفاده از ۱۶گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت ارتقا تا ۴۸ گیگابایت ضمن در اختیار داشتن فضای لازم برای ذخیره تمامی آثار خود با اتصال نوکیاN8 به سینمای خانگی از طریق خروجی HDMI از تماشای ویدئوهای ضبط شده با صدای دالبی دیجیتال نیز لذت ببرند.

USB On The go نیز دیگر فن آوری جدید نوکیاN8 است که کاربران را قادر می سازد تا بتوانند در هر جایی کول دیسک خود را به گوشی متصل کرده و فایل های داخل آنرا به گوشی منتقل کنند.
به علاوه، با وجود صفحه نمایشAMOLED 5/3 اینچی در نوکیاN8 به همراه ۱۶ میلیون رنگ و وضوح ۳۶۰x 640 پیکسل امکانات چندرسانه ای این گوشی نیز کامل تر شده است.

این گوشی ۱۳۵ گرمی در ابعاد ۱۲٫۹ در ۵۹٫۱ در ۱۱۳٫۵ میلیمتر ساخته شده و از ماه آوریل سال جاری میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد