هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

شراکت سونی و پاناسونیک برای تولید تلویزیون‌های OLED!

خبرهای منتشرشده حاکی است، سونی و پاناسونیک مشغول مذاکراتی هستند که در صورت دستیابی به توافق، به شراکت این دو شرکت بزرگ ژاپنی در تولید تلویزیون‌های OLED خواهد انجامید.

 همچنین بسیار احتمال دارد که در نتیجه این شراکت، قیمت نهایی این تلویزیون‌ها کاهش سریع و چشمگیری داشته باشد.

فناوری OLED (سرنام Organic Light-Emitting Diode) در مقیاس تجاری یک فناوری جدید محسوب می‌شود و برخلاف نمایشگرهای LCD به نور پس‌زمینه احتیاجی ندارد و از این‌رو نیاز آن به برق کمتر است.

زاویه دید فراخ‌تر و نیز سرعت پاسخ‌گویی و شفافیت بیشتر از جمله دیگر مواردی هستند که این فناوری جدید را به گزینه‌ای جذاب برای نسل بعدی تلویزیون‌ها و نمایشگرها مبدل می‌کند.

گفته می‌شود از عمده دلایل شراکت سونی و پاناسونیک که می‌توان آن‌ها را از بسیاری جهات رقیب هم پنداشت، زیان‌های مالی‌شان در سال‌های اخیر است. به این ترتیب هر دو می‌کوشند با تلفیق قابلیت‌ها و امکانات خود در این عرصه هزینه نهایی تولید این تلویزیون‌ها را کاهش دهند.

در حالیکه سونی در سال ۲۰۰۷ اولین نمایشگر OLED جهان در اندازه ۱۱ اینچ را به نمایش گذاشت، ال‌جی و سامسونگ طی این سال‌ها حرکت سریعی از خود نشان دادند تا اینکه در نمایشگاه CES 2012 نمایشگرهای OLED این دو شرکت کره‌ای در اندازه ۵۵ اینچ به نمایش درآمد.

ال‌جی قیمت این نمایشگر را ۸۰۰۰ دلار و زمان عرضه آن‌را تابستان امسال اعلام کرد.

سامسونگ نیز بهای دستاورد خود را ۹۰۰۰ عنوان کرد. اگر سونی و پاناسونیک وارد این بازار شوند تعدد رقبا باعث خواهد شد تا قیمت‌ها به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد