هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

عرضه اولین اسمارت فون با پردازنده اینتل


مدیر عامل شرکت اینتل Paul Otellin اعلام کرد که اولین اسمارت فون Atom این شرکت تا انتهای این هفته معرفی خواهد شد. البته این خبر زیاد عجیبی نیست چرا که شرکت هندی LAVA قبلا اعلام کرده بود که قرار است اسمارت فون اندرویدی آنها که از پردازشگر Atom اینتل بهره می برد و دارای نام Xolo X900 می باشد را فردا (۱۹ آوریل) در هند عرضه نماید.

اگر شما با مشخصات این محصول جدید آشنا نیستید، این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۴.۰۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل (۲۹۵ PPI)، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت به همراه فلاش و با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰P، یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو، ۱ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت ارتباطی HSPA+، خروجی HDMI و قابلیت پشتیبانی از NFC می باشد. سیستم عامل قرار داده شده برروی آن نیز اندروید ۲.۳ است.

Xolo X900 از پروسسور تک هسته ای ۱.۶ گیگاهرتزی اینتل Atom Z2460 بهره می برد. این پروسسور براساس معماری x86 اینتل ساخته شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول در دست نیست ولی می توان حدس زد که این اسمارت فون برای نسخه unlocked خود قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار داشته باشد. متاسفانه علاقمندان به این اسمارت فون که در کشورهای دیگر زندگی می کنند می بایست مدتی صبر کنند. حتی Lenovo K800 اسمارت فون دیگری که از پردازشگر اینتل استفاده می کند فقط در چین عرضه خواهد شد.

آپدیت:

این اسمارت فون امروز ۱۹ آوریل ۲۰۱۲ معرفی شد. قیمت این اسمارت فون حدود ۴۲۳ دلار تعیین شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد