هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

افزایش خلاقیت با پیشرفتی شگرف با Galaxy Note 10.1!

در Galaxy note 10.1 تماشای محتوای تدریس بصورت ویدئوی Live Stream، قابلیت ارائه نظر و کامنت‌گذاری در لحظه برای دانشجویان توسط S Note فراهم می‌شود.

در خلال کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون، شرکت سامسونگ با معرفی Galaxy Note ۱۰.۱ تجربه Galaxy Note این شرکت را در جنبه‌های متعددی از جمله رویکردهای آموزشی، بهره‌وری و افزایش خلاقیت با پیشرفت شگرفی روبرو ساخت.

در صفحه‌نمایش بزرگ Galaxy Note ۱۰.۱ با عملکرد دوگانه موسوم به multi-screen بهینه‌سازی فوق‌العاده‌ای در تقسیم فضا بین کاربری‌های مختلف سرگرمی و کار صورت می‌پذیرد؛ با این قابلیت امکان انجام یک Multitasking واقعی با در کنار هم قرار دادن صفحات وب، ویدئوها و یا دیگر اپلیکیشن‌ها در کنار یکدیگر در یک صفحه در حین نوشتن متن یا کشیدن یک طرح در همان صفحه امکان‌پذیر است.

S Note از جمله ابزارهای ارائه شده به همراه Galaxy Note ۱۰.۱ است که به کمک آن ترکیب نوشته‌ها و طرح‌های گوناگون با محتوای وب، تصاویر و یا دیگر گزینه‌های دیجیتال برای ساخت یک Storyboard دلخواه بصورت کاملا آزادانه صورت می‌پذیرد.

پشتیبانی از تمپلت‌های متفاوت در موقعیت‌های گوناگون وبهینه‌سازی طراح‌های هندسی کشیده شده با دست با کمک عملکرد Shape Match از جمله دیگر نکات مثبت قابل ذکر در این قسمت است.

استفاده از Galaxy Note ۱۰.۱ در پروسه آمورش از دیگر جنبه‌های مهم کاربری این تبلت جدید است جاییکه با امکان تماشای محتوای تدریس بصورت ویدئوی Live Stream، قابلیت ارائه نظر و کامنت‌گذاری در لحظه برای دانشجویان توسط S Note فراهم می‌شود امکان جست‌وجو در اینترنت در حین نوت‌برداری، خواندن یک eBook همراه با حاشیه‌نویسی و استفاده از قابلیت Formula Match برای تصحیح و دیجیتالی نمودن فرمول‌های نوشته شده با S Pen از دیگر قابلیت‌های Galaxy Note در امر آموزش است.

امکان تولید و ویرایش تصاویر درست همانند یک PC واقعی با کمک برنامه‌های Adobe Photoshop Touch و Adobe Ideas در Galaxy Note در دسترس کاربران قرار دارد دو برنامه‌ای که هر دو برای استفاده از S Pen بهینه‌سازی شده و بصورت پیش‌فرض در Galaxy Note ۱۰.۱ ارائه می‌شوند؛ در برنامه Photoshop Touch امکان تغییر در تصاویر و ترکیب آنها در لایه‌های گوناگون، اعمال گزینه‌های ویرایشی و استفاده از افکت‌های حرفه‌ای با ابزارهای استاندارد فتوشاپارائه می‌شود و Adobe Ideas نیز ابزاری حرفه‌ای برای طراحی و ثبت ایده‌های طلائی کاربران با برخورداری از theme های رنگی متفاوت و قابلیت import تصاویر است.

کارائی Galaxy Note ۱۰.۱ با برخورداری از صفحه‌نمایش بزرگ با کیفیت و عملکرد فوق‌العاده در سطح بسیار بالایی جای می‌گیرد. ترکیب فرآیندهای دستی نوشتاری بروی صفحه با طیف وسیعی از محتوای نوشتاری دیجیتال نقش موثری در افزایش میزان خلاقیت کاربران ایفا می‌کنند.

این سخنان JK Shin ریاست بخش IT و ارتباطات موبایلی شرکت سامسونگ است که در ادامه از Galaxy Note ۱۰.۱ بعنوان نشانی از تعهد سامسونگ در گسترش هرچه بیشتر کاربری‌های موبایلی و همکاری نزدیک این برند با شرکای بزرگی همچون Adobe در ایجاد تجربه‌ای فوق‌العاده برای کاربران در جهت خلاقیت هرچه بیشتر و بیان نظرات و عقاید خود در قالبی جدید یاد نمود.

در Galaxy Note ۱۰.۱ از نسخه چهارم سیستم‌عامل اندروید و پردازنده دو هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی در کنار اتصال پر سرعت HSPA+ استفاده شده است که علاوه بر تجربه تصویری فوق‌العاده در پخش محتوای تصویری با وضوح Full HD امکان پشتیبانی همه‌جانبه از پروسه مولتی‌تسکینگ و مرور سریع صفحات وب را فراهم می‌آورد.

قلم ابتکاری S Pen بعنوان پیشرفته‌ترین ابزار قلمی ورود اطلاعات با تکیه بر امکاناتی همچون قابلیت تشخیص میزان فشار وارده، دقت فوق‌العاده و کنترل در حین نوشتن یا ویرایش متن از تطابق کاملی با اپلیکیشن‌های درونی دستگاه برخوردار بوده و تجربه نوشتن با یک قلم آنالوگ را بروی یک دستگاه دیجیتال ایجاد می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد