هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ساخت نمایشگر 1 اینچی با رزولوشن 2048x1526

هر چه تراکم پیکسل در یک نمایشگر بیشتر باشد، رزولوشن بالاتر و کیفیت بهتری در اختیار خواهیم داشت. موضوعی که این روزها رقابت شرکت های سازنده تلفن همراه و تبلت را برای ساخت نمایشگرهایی با رزولوشن بالاتر بر انگیخته است. 

در این میان شرکتی به نام Fourth Dimension نمایشگری کوچک ساخته که تقریبا یک اینچ است و دارای رزولوشنی معادل 2048 در 1526 پیکسل است. 

البته عقیده ای وجود دارد که می گوید، در صورتی که تراکم پیکسلی از مقداری بیشتر بشود دیگر برای چشم انسان قابل تشخیص نیست. بنابراین ساخت نمایشگری با چنین رزولوشنی چه فایده ای دارد؟ 

پاسخ در اینجا است که وقتی بخواهید نمایشگری بسازید که قرار است فاصله کمی با چشم داشته باشد، به این رزولوشن نیاز دارید تا بتوانید کیفیتی عالی در مقابل چشم ایجاد کنید. این نمایشگر قرار است در گجت هایی مانند عینک هایی استفاده بشود که در فاصله چند میلیمتری از چشم انسان قرار می گیرند و می تواند تجربه کار با این گجت ها را متحول کند. 

سازندگان می گویند که سال آینده میلادی یک دستگاه مخصوص بازی با این نمایشگر جدید وارد بازار خواهند کرد و قیمت آن را بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار پیش بینی می کنند. اما با توسعه استفاده، می توانید منتظر ارزان شدن قیمت این نمایشگرها باشید. 

فاصله چندانی با گجت های پوشیدنی دوست داشتنی مان نداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد