هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

10 هدیه که در نوروز میتوانید به یک دیگر بدهید‎

جهت مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

کیبورد مجازی Magic Cube

magic_cube1 .jpg

وسیله ای که دوست دارید آن را داشته باشید ولی شاید هرگز برای خرید آن اقدام نکنید، همین موضوع آن را به یک هدیه ایده آل تبدیل میکند. این دستگاه کوچک علاوه بر کیبورد مجازی که برای شما ایجاد میکند، امکان تبدیل شدن به یک ماؤس مولتی‌تاچ و دستگاهی برای انتقال دست خط شما به گجتتان، را دارد. Magic Cube از iOS ، Android و هر وسیله ای که مجهز بهبلوتوث HID باشد پشتیبانی میکند. قیمت این وسیله در ایران ۳۲۰ هزار تومان میباشد.


باتری همراه BluePack

DCA171-B .jpg

اگر میخواهید یکی از دغدغه های مهم یک گیک را حل کنید، در خرید این وسیله شک نکنید. این باتری که محصول شرکت Dexim است، با یک بار شارژ شدن میتواند موبایل شما را تا سه مرتبه شارژ کند، این باتری، که یک چراغ قوه هم داخل خود دارد، از گوشی های آیفون، بلک‌بری و HTC پشتیبانی میکند. این هدیه فوق العاده را در ایران با قیمت ۱۳۰ هزار تومان میتوانید تهیه کنید.


تبدیل Microsim

microsim.jpg .jpg

یک هدیه ارزان و کوچک اما به شدت کاربردی! این وسیله میکروسیم‌کارت شما را تبدیل به سیم کارت عادی میکند و این اجازه را به شما میدهد تا آن را در هر موبایلی که خواستید استفاده کنید. قیمت این وسیله تنها ۱۰ هزار تومان میباشد.


CoolPad

logitech-cooling-pad-n100 .jpg

استفاده از خنک کننده هایی که در زیر لپتاپ قرار میگیرند مدتی است که رایج شده است، اما توصیه ما به شما این است که برای افراد جوان این هدیه را تهیه نکنید، چرا که جذابیت چندانی برایشان ندارد، اما از آن سو افراد مسن تر که از لپتاپ استفاده میکنند قطعا CoolPad را وسیله ای مفید برای خود میدانند. مدل های مختلفی در بازار وجود دارد، اما برای مثال محصول شرکت Logitech را با قیمت ۵۰ هزار تومان میتوانید تهیه کنید.


هلیکوپتر Griffin

griffin_helotc_1 .jpg

بدون شک یکی از بهترین و جذاب ترین هدیه هایی است که میتوانید برای کسی بخرید! این هلیکوپتر کوچک را شما میتوانید با تلفن هوشمند خود (iOS و Android) کنترل کنید و از پرواز آن لذت ببرید. برخلاف انتظار قیمت چندان بالایی هم در انتظار شما نیست، این هلیکوپتر را در بازار ایران با ۱۲۰ هزار تومان میتوانید تهیه کنید.


HandsFree

jabra-stone-bluetooth-headset .jpg

با توجه به بالا رفتن نرخ جریمه ها در ایران، قطعا داشتن وسیله ای که شما را از پرداخت جریمه صحبت با تلفن حین رانندگی برهاند، لذت بخش خواهد بود! مدل های مختلفی در بازار وجود دارند که تنوع محصولات شرکت Jabra بیش از سایرین است. هدست های جبرا را از ۳۸ هزار تومان تا ۱۹۰ هزار تومان میتوانید تهیه کنید.


Microsoft Arc Mouse

microsoft-arc-touch .jpg

سری ماؤس های Arc شرکت مایکروسافت چنان طراحی دلربایی دارند که سخت میشود آنها را در لیست هدیه های برتر قرار نداد. این ماؤس های زیبا که بسیار خوش دست نیز می‌باشند را با قیمت تقریبی ۸۰ هزار تومان میتوانید خریداری کنید. خیالتان راحت باشد که هر کسی دوست دارد یک ماؤس جذاب داشته باشد.


iWatch

41MA97hfiaL .jpg

اگر کسی را میشناسید که آیپاد نانو داشته باشد، بهترین هدیه ای که میتوانید برایش تهیه کنید یک بند ساعت است که آیپاد نانو را در خود جای میدهد! این بند ساعت ها را، بسته به پلاستیکی بودن یا چرمی بودنشان، از ۸۰ هزار تومان تا ۱۸۰ هزار تومان میتوانید پیدا کنید. اگر هم احیاناً قصد خرید آیپاد نانو را هم داشته باشید یک ۲۵۰ هزار تومان دیگر هم باید هزینه کنید.


مودم وایمکس جیبی

PocketModem .jpg

اینترنت را به آنها که دوست دارید هدیه دهید! با مودم های کوچک و همراه مبین نت هرجا که باشید میتوانید از اینترنت شخصی خودتان استفاده کنید. قیمت تعرفه یک ساله این مودم، با سرعت ۱۲۸ و حجم دانلود ۱۵ گیگابایت، ۱۹۹ هزار تومان میباشد. اطلاعت بیشتر در مورد این مودم را در سایت مبین نت میتوانید مطالعه کنید. و البته ایرانسل هم خدمات مشابهی را ارایه می کند.


PS Vita

PS-VIta .jpg

یک گیک هرچقدر هم که سن داشته باشد هرگز از گذراندن وقت خود با بازی کردن سیر نمیشود. جدیدترین محصول شرکت Sony که PS Vita نام دارد میتواند یک عیدی عالی و البته گران باشد. این کنسول بازی همراه که در بازارهای جهانی با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه میشود در ایران در بازه قیمت ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان یافت میشود. این دستگاه که علاوه بر دگمه های کنترلی یک صفحه نمایش مولتی‌تاچ ۵ اینچی هم روی خود دارد، لذت بازی کردن را برای گیک ها دو چندان میکند.


بد نیست شما هم ایده هایتان را برای هدیه های نوروزی با بقیه به اشتراک بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد