هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

۱۲ راه برای افزایش طول عمر باتری iPhone 4S

موبایل هوشمند جدید شرکت اپل که iPone 4S نام دارد با چند مشخصه از مدل های قدیمی خودش سرتر شده است. نرم افزار هیجان انگیز و باورنکردنی Siri، دوربین ۸ مگاپیکسلی، پردازنده دو هسته ای A5، پردازنده گرافیکی پیشرفته، سیستم عامل جدید iOS5 و موارد دیگر. این موبایل از iCloud برای ذخیره بینهایت موسیقی، ویدئو و فایل استفاده می کند.

یکی از نکاتی که امروز در برسام بررسی می کنیم بهینه کردن مصرف باتری این موبایل هست. با توجه به قدرت و کیفیت بالای امکانات جدید این موبایل، در حالت عادی نگرانی هایی از مصرف باتری در آن دیده شده که باهم برای آنها راه حلی پیدا خواهیم کرد.

۱۲ راه کاهش مصرف باتری

با همه امکانات خوب، این موبایل اشکال مصرف زیاد باتری دارد. قرار است این باتری ۸ ساعت دوام داشته باشد ولی نتایج بیشتر از ۴ ساعت را نشان نمی دهد که ضعف بزرگی است. در این مقاله ۱۲ راه برای بهینه سازی مصرف باتری بررسی می کنیم.

۱٫ صفحه نمایش را در حالت Auto Brightness قرار دهید

iPhone 4s دارای سنسور تشخیص نور است. این سنسور بر اساس نور محیط نور صفحه نمایش را تنظیم می کند. با این کار در زمان هایی که نیاز به نور زیاد صفحه نمایش نیست، مصرف باتری بهینه می شود.

۲٫ غیر فعال کردن WiFi و BlueTooth

اگر در زمان هایی که به اینترنت نیاز ندارید، WiFi را غیر فعال کنید مطمئنا باتری با دوام تری خوایهد داشت. دلیل این موضوع هم استفاده اکثر نرم افزارها از اینترنت است. نرم افزارها برای بروزرسانی و دریافت اطلاعات بروز معمولا همیشه به اینترنت نیاز دارند ولی شما نیاز ندارید! از دیگر ابزارهایی که مصرف باتری زیادی دارد، Bluetooth  است. مطمئنا زمانی به آن نیاز دارید که می خواهید فایل دریافت یا ارسال کنید. بقیه زمان ها نیاز به فعال بودن ان نیست.

۳٫ غیرفعال کردن نرم افزارهای مکان یابی

آیفون ۴S از وای فای و GPS برای مکان یابی استفاده می کند. این ابارهای هوشمند از اطلاعات مناسبی را با توجه به مکان شما در اختیارتان می گذارد ولی همیشه وابسته به مکان حضورتان نیاز به امکانات ندارید. بهتر است این مورد را نیز در زمان های بلااستفاده، غیر فعال کنید.

۴٫ غیر فعال کردن بروزرسانی ایمیل

معمولا سرویس های ایمیل از اینترنت برای بروزرسانی ایمیل های شما استفاده می کنند. این یرویس ها معمولا در زمان های ثابتی به اینترنت متصل شده و ایمیل های شما را بروزرسانی می کند. اگر نیاز ندارید که هر لحظه از ایمیل های خود اطلاع پیدا کنید، غیر فعال کنید.

۵٫ غیر فعال کردن Equalizer

نرم افزارهایی که صدا ها را تغییر می دهد و کیفیت پخش موسیقی، زنگ موبایل و غیره را بالا می برند، ولی به شدت مصرف باتری را بالا می برند. اگر نیاز به باتری بیشتری دارد پیشنهاد می کنم این سرویس را نیز غیر فعال کنید. چیز خیلی خاصی را از دست نخواهید داد!

۶٫ زمان Auto-Lock را ۱ دقیقه قرار دهید

ترجیح این است که قفل را در کمترین زمان ممکن قرار دهید. بسیاری از سرویس ها بعد از قفل شدن صفحه نمایش غیرفعال می شوند. این کار مصرف باتری را به طرز باورنکردنی کاهش می دهد.

۷٫ از بین بردن نرم افزارهای پس زمینه

نرم افزارهای پس زمینه ای یکی از بیشترین مصرف کنندگان باتری محسوب می شوند. اکثر این نرم افزارها هم استفاده خاصی برای شما ندارند که حتما همیشه فعال باشند. از طریق Task Manager حتما انها را غیر فعال کنید.

۸٫ غیرفعال کردن ویبراتور

مطمئنا میشه به ویبراتور نیاز ندارید. اکثر افراد همزمان با صدای زنگ، از ویبراتور هم استفاده می کنند که در بیشتر زمان ها اصلا نیاز نیست. استفاده از ویبراتور به صورت تکی هم بیشتر مواقع با وجه به مصرف باتری زیاد آن، توجیه ندارد.

۹٫ غیرفعال کردن بروزرسانی Time Zone

این سیستم بر اساس محل حضور شما، زمان را تصحیح می کند. اگر مطمئن هستند که برای مدت زیادی در یک محل زمانی قرار دارید دیگر نیاز نیست که این سیستم همیشه در حال فعالیت و چک کردن زمان باشد.

۱۰٫ تشخیص خرابی ها را غیرفعال کنید

این ابزار هم هر چند وقت یک بار اشکالات سیستم و موبایل را به شرکت اپل ارسال می کند که باتری زیادی مصرف می کند. شما به ان مسلما نیاز ندارید چون دردی از شما دوا نمی کند.

۱۱٫ زمان کمی از Siri استفاده کنید

نرم افزار جدید Siri نرم افزار هشمندی است که از ابزارهای مختلفی مثل GPS و WiFi برای تصمیم گیری استفاده می کند. اگر همیشه به این سیستم نیاز ندارید غیر فعال کنید و فقط زمان هایی که مصرف دارید آنرا فعال کنید

۱۲٫ از ENERGIZER’S AP1201 استفاده کنید

ENERGIZER’S AP1201 ابزار بسیار خوبی است که برای iPhone 4/4S طراحی شده است. علاوه بر اینکه یک کیس زیبا و مقاوم برای موبایل است، زمان استفاده از باتری را نیز بیشتر می کند. زمانی که مانیتور LED تشخیص می دهد که باتری آیفون در حال کاهش است، باتری کیس را با موبایل شارژ می کند! این ابزار فوق العاده زمان استفاده از موبایل را حداقل دوبرابر می کند. silicone casing designed by Energizer

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد