هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

پژو 208 و مدلهای GTi و XY پژو 208 و مدلهای GTi و XY

بچه شیرهای پژو در دو مدل ویژه برای مشتریان خاص روانه نمایشگاه ژنو خواهند شد. اولین مدل نمونه اسپرت GTi است که با استفاده از موتور قدرتمند و جمع و جور RCZ THP 200 توانایی های بالای خود را به رخ می کشد.

این موتور 1.6 لیتری توربو که مشترکا توسط BMW و پژو-سیتروئن ساخته می شود، 200 اسب بخار نیرو تولید می کند. یک گیربکس شش دنده دستی هم این توان را به چرخهای 18 اینچی زیبای این خودرو منتقل می کند.
فضای داخلی به شکل منحصر بفردی با چرم تیره و آلکانترا روکش شده است. آلومینیوم و پلاستیکهای رنگی هم جلوه زیبایی روی داشبورد ایجاد کرده اند. غربلیک فرمان هم کوچکتر و اسپرت شده است. کنتراست رنگی ایجاد شده بین مشکی و قرمز، بسیار جالب توجه و زیبا از کار درآمده اند.
درطراحی بیرونی هم علاوه بر رینگهای جدید و بزرگ، لاستیکهای پهن، اگزوزهای کرومی دوبل، می توانید نشان GTiو پرچم انگلستان را زیر هواکش جلوپنجره مشاهده کنید.

دومین بچه شیر کانسپت مدل XY است. این خودرو برای کسانی که بیشتر به مد و کمتر به هیجان احتیاج دارند، طراحی شده است. بنابراین باید به موتور 1.6 لیتری دیزلی با توان 113 اسب بخار بسنده کنید. پژو 208 XY با 16 لایه رنگ و با تکنولوژی نوینی نقاشی شده و به یک سقف پانورامای بزرگ هم مجهز است. در داخل اتاق از دو نوع چرم برای پوشش استفاده شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد