هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

وجود قابلیت های فوق العاده در آینه های جدید اتومبیل

ما قبلا آینه های جلو خودروهایی مانند فورد ، تویوتا و مزدا را دیده بودیم که براساس دوربینی که در پشت اتومبیل قرار دارد تصویری را در اختیار راننده قرار میدهند.

هم اکنون در هنگ کنگ وبسایت فروش آنلاین چیناویژن شروع به فروش آینه ای کرده است که میتواند جایگزین آینه معمولی جلوی راننده شود . این کیت جدید دارای GPS ، بلوتوث ۲.۱ و یک صفحه نمایش لمسی ۴.۳ اینچی برای اجرای فایلهای چندرسانه ای و حتی بازی های مختلف برروی آن است همچنین قابلیت DVR آن به شما اجازه ضبط هر آنچه که در داخل و خارج از اتومبیل اتفاق می افتد را میدهد. ابعاد آینه متناسب و هم اندازه با آینه های دیگر استاندارد ساخته و تولید شده است و نیاز به هیچگونه نصب و راه اندازی خاصی ندارد . این آینه شامل...

ابعاد آینه متناسب و هم اندازه با آینه های دیگر استاندارد ساخته و تولید شده است و نیاز به هیچگونه نصب و راه اندازی خاصی ندارد . این آینه شامل دو شارژر است که یکی برای اتصال به رابط DC اتومبیل و دیگری برای اتصال مستقیم به باتری است . میکروفن و بلندگوی قرار گرفته شده برروی آن به کاربر برای برقراری و دریافت تماس تلفنی بصورت hands-free و گوش دادن به موسیقی از طریق بلوتوث متصل به تلفن همراه کمک میکند.

یک دوربین عقب ضدآب و بیسیم ، تصویری از پشت را به راننده میدهد ، همچنین یک دوربین در خود آینه تعبیه شده که میتواند ویدئوهایی (AVI, MOV, ASF, MP4 WMV) با رزولشن ۶۴۰*۴۸۰ را برروی کارت های SD یا Micro SD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت ضبط کند. کاربر قابلیت پخش فایلهای چند رسانه ای با رزولشن ۴۸۰*۲۷۲ را برروی صفحه نمایش ۴.۳ اینچی دارد و همچنین قابلیت انجام بازی برروی آن نیز وجود دارد اگرچه انجام بازی برروی آن با توجه به جای قرار گرفتن آن در اتومبیل سخت به نظر میرسد.

از دیگر قابلیت های این آینه میتوان به قابلیت پشتیبانی از فایلهای MP4, AVI, MPG, WMV و ۳GP ، فایلهای صوتی MP3, WMA و WAV و فایلهای BMP, JPG, PNG , GIF و TXT اشاره کرد . البته فروشنده به همراه فروش آن کارت ۴ گیگابایتی Micro SD و یک کارت ۴ گیگابایتی SD card را به خریدار میدهد . این محصول هم اکنون از طریق وبسایت Chinavasion در دسترس شماست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد